احداث درمانگاه دلوار چند درصد پیشرفت فیزیکی دارد؟
احداث درمانگاه دلوار چند درصد پیشرفت فیزیکی دارد؟

ندای استان:فرماندار تنگستان گفت: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی دلوار شهرستان تنگستان با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.

به گزارش ندای استان، احمد لطفی دوشنبه شب در جمع مردم دلوار ضمن آرزوی قبولی طاعات مردم اظهار کرد: باید از رئیس‌کل دادگستری بابت پیگیری موضوعات اختصاصی قضائی و حقوق عامه مردم در شهرستان تنگستان، در مدت حضورشان تقدیر کنم و شک ندارم با این نگاه خوب مردمی ایشان و همکاران‌شان، مشکلات در این زمینه سریع‌تر و بهتر حل خواهد شد.

فرماندار تنگستان عنوان داشت: در طول بیش از یک سال که از دولت آیت‌الله رئیسی می‌گذرد، وظیفه داشتیم به تعهدات وظایف خود عمل کنیم و منتی هم بر مردم نداریم.

وی گفت: با حمایت و نگاه قوی استاندار محترم بوشهر در مسائل اجرایی، در بخش دلوار اقدامات خیلی خوبی انجام شده که در تکمیل کارهای خوب گذشته و در کاروان انقلاب اسلامی بوده است.

لطفی بیان کرد: این اقداماتی که در این دولت در بخش دلوار انجام شده را به فرموده‌ی مقام معظم رهبری، بین مردم تبیین کنیم تا از اقدام یک سری از افرادی که قصد ایجاد ناامیدی در جامعه دارند، جلوگیری شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: به همت شورای اسلامی و مجموعه شهرداری دلوار و پشتیبانی دولت، مقدار مساحتی که در یک سال اخیر آسفالت معابر و کوچه‌ها در دلوار انجام شده، معادل پنج سال قبل خود بوده است.

مقام عالی دولت خاطرنشان کرد: مخزن آب شهر دلوار که تا قبل از این دولت، سی درصد پیشرفت فیزیکی داشت، در طول پنج ماه به بهره‌برداری رساندیم و اکنون شهر دلوار عملاً مشکل خاصی در تأمین آب ندارد.

احمد لطفی یادآور شد: پروژه‌ی ایستگاه فوق توزیع برق جایینک در نزدیکی شهر دلوار، در یک زمان کوتاه به مرحله بهره‌برداری رساندیم و این مهم باعث می‌شود که در تابستان و فصل گرما، مردم منطقه از نعمت برق بخوبی و بدون مشکل بهره مند شوند.

وی ادامه داد: از دیگر خدمات دولت در شهر دلوار، ایجاد بازارچه‌هایی در این شهر بود که هم پاسخگوی نیازهای روزانه مردم و مسافرین در شهر دلوار خواهد شد و هم به رونق اقتصادی شهر و معیشت مردم نیز کمک می‌کند.

لطفی گفت: ساختمان پیشین دادگاه عمومی دلوار فرسوده و در شأن مردم این شهر نبود، که با تلاش دادگستری استان، اخیراً ساختمان جدید دادگاه عمومی دلوار با حیاطی وسیع و در شأن مردم شریف دلوار به بهره‌برداری رسید.

فرماندار عنوان کرد: در راستای اجرای طرح مسکن ملی، زمین به مقدار مورد نیاز به شهر دلوار الحاق شد که با ثبت نام متقاضیان، احداث مسکن برای جوانان دلوار در سال جدید آغاز خواهد شد، که این مهم نیز خدمت بزرگی از طرف دولت خواهد بود.

احمد لطفی یادآور شد: احداث درمانگاه تأمین اجتماعی دلوار با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی، در حال انجام است که امیدواریم افتتاح آن به هفته دولت آینده برسد؛ علوم‌پزشکی استان بوشهر همزمان با اتمام پروژه، تأمین تجهیزات سخت افزاری و نیروی انسانی مورد نیاز درمانگاه را پیگیری کند.

  • منبع خبر : مهر