جایزه خوش حسابی به ساخت و ساز‌ها در بوشهر
جایزه خوش حسابی به ساخت و ساز‌ها در بوشهر

ندای استان: رئیس شورای شهر بوشهر گفت: این شورا با اعمال ۲۵ درصد جایزه خوش حسابی عوارض ساخت و ساز و بهای خدمات سازمان‌های شهرداری به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز بوشهر موافقت کرد.

به گزارش ندای استان به نقل از روابط عمومی شورای شهر، وحید نیک روش در نشست شورای شهر بوشهر از موافق شورای شهر بوشهر با اعمال جایزه خوش حسابی به ساخت و ساز‌ها خبر داد و گفت: به مناسب اعیاد شعبانیه و هفته نکوداشت بوشهر و برای رفاه حال شهروندان و پرداخت عوارض ساخت و ساز، رونق آن و دیون، شورای شهر بوشهر با لایحه خوش حسابی شهرداری موافقت کرد.

وی افزود: بر اساس مصوبه شورای شهر بوشهر از اول تا ۲۰ اسفند شهروندانی که نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساخت و ساز و بهای خدمات سازمان‌های تابعه در حد تراکم ساختمانی کنند، از ۲۵ درصد و از ۲۱ اسفند تا پایان امسال از ۲۰ درصد جایزه خوش حسابی بهره‌مند می‌شوند.

سخنگوی شورای شهر بوشهر ادامه داد: همچنین در مورد مازاد بر تراکم نیز شهروندان از اول تا پایان اسفند از ۵ درصد جایز خوش حسابی بهره‌مند می‌شوند.

وی همچنین از ۱۵ درصد تخفیف پرداخت نقدی عوارض نوسازی در سه ماه آخر سال خبر داد.

نیک روش عنوان کرد: بعد از اعمال جایزه خوش حسابی به مناسبت دهه ولایت که به مدت سه ماه اعمال شد، این دومین جایزه خوش حسابی شورای شهر بوشهر در سال جاری است بنابراین از شهروندان انتظار می‌رود از این فرصت بسیار خوب استفاده کنند و با پرداخت عوارض خود به خدمات‌رسانی بهتر مدیریت شهری برای توسعه و آبادانی شهر کمک کنند.