ایجاد بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در استان بوشهر
ایجاد بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در استان بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر از ایجاد بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در طرح‌های اقتصادی دهه فجر در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده در حاشیه آغاز ویژه برنامه‌های دهه فجر در جمع خبرنگاران بیان کرد: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران و مقایسه خدمات نظام اسلامی با دوران پیش از انقلاب، امری لازم و ضروری است.

وی با بیان اینکه نسل جوان و نوجوان باید با خدمات بی‌نظیر نظام اسلامی آشنا شوند افزود: دولت سیزدهم برای رضایت‌مندی مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار تلاش شبانه‌روزی داشته و حجم و کیفیت خدمات، نشان دهنده نگاه خاص دولت به معیشت مردم است.

استاندار بوشهر گفت: امسال در دهه فجر در استان بوشهر ۹۳۸ طرح شامل طرح‌های اقتصادی و عمرانی در بخش‌های مختلف اجرایی و افتتاح می‌شوند که انتظار داریم در ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی تاثیرگذار باشد.

به گفته وی تعداد ۸۰۱  طرح عمرانی با اعتبار حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان و ۱۳۷ طرح اقتصادی با سرمایه گذاری بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان در استان در دهه فجر افتتاح و اجرایی می‌شوند.

محمدی زاده گفت: از مجموع ۱۳۷ طرح اقتصادی، ۹۶ طرح با اعتبار ۲۳۹ هزار میلیارد تومان افتتاح و ۴۱ طرح با سرمایه گذاری ۶۱ هزار میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شوند.

وی اضافه کرد: در مجموع با افتتاح و عملیات اجرایی طرح‌های اقتصادی در استان بیش از ۱۸ هزار شغل جدید در استان بوشهر ایجاد می‌شود که امری بسیار مهم است.

استاندار بوشهر گفت: از ۸۰۱ طرح عمرانی، تعداد ۶۱۹ طرح با اعتبار بیش از ۸ هزار میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۸۲ طرح با اعتبار ۳ هزار و ۸۲۸ میلیارد تومان نیز آغاز می‌شود.

به گفته محمدی زاده امروز در اولین روز از دهه مبارک فجر ۸۷ طرح عمرانی و اقتصادی شهرستان بوشهر شامل ۴۹ طرح عمرانی با اعتبار یک‌هزار و ۱۵۲ میلیارد تومان و ۳۸ طرح اقتصادی با اعتبار ۱۹ هزار میلیارد تومان افتتاح و یا اجرایی می‌شوند.

  • منبع خبر : خبرگزاری صداوسیما