برگزاری مانور امنیتی مقابله با تهدیدات در شرکت گاز استان
برگزاری مانور امنیتی مقابله با تهدیدات در شرکت گاز استان

ندای استان:”مانور امنیتی مقابله با تهدیدات در شهر چغادک توسط شرکت گاز استان بوشهر برگزار شد.”

به گزارش ندای استان،عباسی رییس حراست این شرکت گفت:  با توجه به سطح ثقل انبار کالای شهید عدالت شرکت گاز استان که در شهر چغادک واقع می باشد و یکی از دارایی های یا اهمیت این شرکت می باشد، به منظور حفظ آمادگی کلیه پرسنل در شرایط اضطراری  در این مکان مانور امنیتی مقابله با تهدیدات برگزار شد .

عباسی گفت: با اهتمام به حفظ و نگهداری انبار کلای شهید عدالت شرکت گاز استان بوشهر مانور مقابله با تهدیدات و اغتشاشات با تعداد ۶۸ نفر از نیروهای شرکت گاز استان بوشهر و همچنین آتش نشانی و و اورژانس شهر چغادک برگزار گردید.

وی گفت:  این مانور با حضور کارشناس عملیات سازمان حراست صنعت نفت و حراست شرکت ملی گاز ایران و اعضای کمیته بحران شرکت گاز استان بوشهر برگزار شد.

وی تصریح کرد : این مانور با هدف ارزیابی واکنش در مقابل تهدید، خرابکاری و اغتشاشات و مشخص شدن نقاط قوت و قابل بهبود ، هماهنگی بیشتر با مراکز برون سازمانی اعم از نیروی انتظامی ، اورژانس و آتش نشانی جهت پشتیبانی و دریافت کمک های لازم همچنین  به منظور عملکرد کلیه واحد ها در شرایط اضطراری و بحران برگزار شد .

عباسی در ادامه گفت: هر مسئول باید با برنامه ریزی و طراحی فرآیند واحد خود در زمان بروز حادثه ، بتواند شرایطی را برای خود و دیگر همکاران واحد خود فراهم کند تا در زمان بروز بحران یا حادثه بتوانند وظایف خود را بدرستی انجام دهند.

ایشان در پایان از تمامی مسئولین واحدها و برگزارکنندگان این مانور تشکر نموده و برای همه آنها آرزوی موفقیت کردند.