تکمیل جاده سلامت بوشهر در محدوده ۱۹ هزار متری
تکمیل جاده سلامت بوشهر در محدوده ۱۹ هزار متری

ندای استان:شهردار بوشهر گفت: با رایزنی های انجام شده با مسئولان پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی، روند اجرای پروژه جاده سلامت شهر بوشهر به طول یکهزار و ۸۶۰ متر بعنوان یکی از پروژه های شاخص شهر بوشهر شتاب می گیرد.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا تصریح کرد: پروژه جاده سلامت شهر بوشهر به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهر بوشهر است که برای سال های متمادی متوقف مانده بود.

وی افزود: این پروژه واقع در خیابان آزادگان بوشهر یکی از جاذبه مهم تفریحی است که با آزادسازی اراضی محل و تکمیل پروژه در سال ۱۴۰۲ به بهره برداری می رسد.

شهردار بوشهر تصریح کرد: با توجه به اهمیت جاده سلامت در شادابی و نشاط شهروندان سعی می شود با توسعه فضای سبز این محدوده، ملزومات ورزشی شهروندان به طور کامل تأمین شود.

حیدری اضافه کرد: از تعامل و تلاش‌های سازنده فرمانده کل نیروی هوایی، فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر، مدیرکل دادگستری و دادستان بوشهر برای عقب نشینی از محل اجرای پروژه کمال قدردانی داریم.

وی بیان کرد: امید است در سایه این تعامل سازنده شاهد اجرای پروژه های شاخص دیگر و متعددی در سطح شهر بوشهر باشیم.

شهردار بوشهر گفت: شهرداری بوشهر در چند ماه آینده و حتی پیش از پایان سال پروژه های شاخصی که اکنون دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است را افتتاح می کند که تمامی شهروندان از ثمرات آن منتفع می شوند.