پروژه های مهم بوشهر از زبان رییس شورا
پروژه های مهم بوشهر از زبان رییس شورا

ندای استان: رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به تسریع در اجرا پروژه‌های عمران شهری گفت: در این راستا افزون بر ۲۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های عمران شهری تخصیص یافته است.

به گزارش ندای استان،وحید نیک روش در گفت‌وگو با تسنیم از نهضت آسفالت کوچه‌های خاکی شهر بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا امسال ۱۰۰ کوچه خاکی در منطقه یک و ۳۵ کوچه در منطقه ۲ شهر بوشهر آسفالت می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال ۳ طرح مهم در دستور کار قرار داد تصریح کرد: علاوه بر آسفالت کوچه‌های خاکی تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی مورد توجه ویژه قرار دارد.

رئیس شورای شهر بوشهر اعتبار آسفالت کوچه‌های خاکی شهر بوشهر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: برای آسفالت کوچه‌های شهر بوشهر امسال ۳۰ میلیارد تومان مصوب شده است.

نیک روش تکمیل تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی بوشهر را یکی دیگر از طرح‌ها اعلام و خاطر نشان کرد: اعتبار این طرح ۵۰ درصد از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و ۵۰ درصد هم از محل درآمد شهرداری بوشهر تأمین می‌شود که در این راستا ۷۰ میلیارد تومان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه یاد شده قبلاً متوقف بود گفت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۳۰ درصد بود که با تلاش شبانه‌روزی اکنون به بالای ۷۰ درصد رسیده و ان‌شاءالله با جذب اعتبارات لازم زمینه تکمیل آن فراهم می‌شود.

رئیس شورای شهر بوشهر پروژه سوم را گذر تنگک به سر تل ذکر کرد و افزود: برای این پروژه ۷۰ میلیارد تومان مصوب شده است که بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نیک روش پارک لیل را یکی دیگر از پروژه‌ها اعلام و اضافه کرد: این طرح با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۵ هکتار ساخته می‌شود و تکمیل توسعه پارک باغ بهزاد با ۳ میلیارد تومان در اولویت قرار دارد که اکنون ۹۵ درصد پیشرفت دارد.

وی گذر ادیان در بافت تاریخی بوشهر با شش میلیارد تومان به مساحت ۱۰ هزار متر مربع از دیگر طرح‌ها دانست و گفت: کانال دفع آبهای سطحی در گذر نیروگاه اتمی با ۵۰ میلیارد تومان در دست اجرا است.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به تسریع در اجرا پروژه‌های عمران شهری گفت: در این راستا افزون بر ۲۶۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح‌های عمران شهری تخصیص یافته است.