نبود پارکینگ در خیابان امام خمینی بوشهر و مشکلات مردم
نبود پارکینگ در خیابان امام خمینی بوشهر و مشکلات مردم

ندای استان:حضور پر تعداد پزشکان و کلینیک‌های پزشکی و اداره‌های مختلف در خیابان امام خمینی به‌عنوان یکی از مهمترین خیابان‌های بوشهر باعث افزایش ترافیک و اخلال در رفت و آمد‌ها شده و گلایه‌مندی مردم را در پی داشته است.

به گزارش ندای استان،بندر بوشهر از کوچکترین مراکز استان‌های کشور از نظر جمعیت و وسعت است و مراکز مهم اداری، شرکت‌ها، بخش سلامت، فروشگاه‌های بزرگ و … تنها در چند خیابان این شهر مستقر شده‌اند.
از مهمترین خیابان‌های شهر بوشهر خیابان امام خمینی (ره) است که قرار گرفتن استانداری و تعدادی از اداره‌های کل، بانک‌ها و به ویژه مطب‌ها و کلینیک‌های درمانی باعث افزایش بار ترافیکی و رفت و آمد و ازدحام شده است.
ساخت پارکینگ و توزیع متوازن کلینیک‌های پزشکی و اداره‌ها در نقاط مختلف شهر نیز می‌تواند تا حدود زیادی این مشکلات را حل کرده و مراجعات و عبور و مرور را کاهش دهد.
شهردار بوشهر از اجرای طرح‌هایی به‌منظور بهبود ترافیک در این خیابان خبر داد و افزود: یکطرفه کردن مسیر خیابان امام خمینی و استفاده از آن به‌عنوان مسیر رفت و خیابان عاشوری به‌عنوان مسیر برگشت از جمله این طرح‌ها است.
حسین حیدری افزود: از دیگر برنامه‌های شهرداری ساخت پارکینگ در ملکی متعلق به شهرداری در این ناحیه است.
او به ایجاد پارکینگ در زمین نیروگاه اتمی (ژاندارمری سابق) اشاره کرد و گفت: در این زمینه پیگیری‌های متعددی صورت گرفته است.