استاندار بوشهر:زنان اروپایی موهای خود را از ته بتراشند
استاندار بوشهر:زنان اروپایی موهای خود را از ته بتراشند

ندای استان:محمدی زاده گفت: جبهه شکست خورده باطل در ۴۳ سال گذشته امروز با سازماندهی مجدد به بهانه ای جدید توطئه ای نو علیه جبهه حق طراحی و به اجرا گذاشته است.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده روز شنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروی انتظامی استان بوشهر افزود:  فرماندهی انتظامی این استان با حمایت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج مستضعفان، اداره کل اطلاعات و دستگاه قضایی با مدیریت و فرماندهی قاطع و هوشمندانه با ایجاد ناامنی مقابله و از هر نوع خسارت مالی و جانی به مردم و اموال عمومی جلوگیری کرده است.

وی اظهار کرد: در این روزها برخی از زنان صاحب مقام در کشورهای اروپایی به قول خودشان به بهانه همدردی با مرگ دختر ایرانی بخش کوچکی از گیسوان خود را قیچی کردند از آنها می‌خواهیم که به دلیل خشونت، جنایت و مرگ صدها زن در اروپا، آمریکا و کانادا که هر روز اتفاق می افتد یک بارهم که شده موهای سر خود را از ته بتراشند و بر ظلمی که دنیا به زنان روا می‌دارد، زار زار گریه کنند.

محمدی زاده با اشاره به اینکه هفته نیروی انتظامی یادآور رشادت‌های پلیس خدمتگزار است گفت: نماد جبهه باطل در این دوران آمریکا، رژیم اشغالگرقدس، منافقان کوردل و سلطنت طلب‌های بی عرضه، گروهک‌های شکست خورده کومله، دموکرات و داعش هستند.

استاندار بوشهر یادآور شد: جبهه شکست خورده باطل در ۴۳ سال گذشته امروز با سازماندهی مجدد به بهانه ای جدید توطئه ای نو علیه جبهه حق طراحی و به اجرا گذاشته است.

وی ادامه داد: امروز تمام کفر و نفاق در خارج و عوامل داخلی آنها آمده اند تا به آرمان‌ها و ارزش‌های الهی انقلاب اسلامی ضربه ای دیگر وارد کنند.

استاندار بوشهر گفت: به طور یقین فاتح این مرحله نیز جبهه حق است و دشمنان اسلام بار دیگر سرشان به سنگ خواهد خورد و با عنایات الهی آثار شکست را احساس می‌کنند.

وی اظهار کرد: خداوند بزرگ را به دلیل عنایاتی که به این نظام علوی، فاطمی و رهبرمعظم انقلاب، فرزندان و مردم بزرگ و نیروهای غیور این سرزمین داشته است شاکر هستیم و با امام و شهدا عهد می بندیم محکم و استوار در برابر توطئه دشمن می ایستیم.

در این آیین یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در بوشهر از مقابل تمثال امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند.

  • منبع خبر : ایرنا