استان بوشهر دارای محدودیت منابع آبی است
استان بوشهر دارای محدودیت منابع آبی است

ندای استان:مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر گفت: استان بوشهر دارای محدودیت شدید در منابع تأمین آب است.

به گزارش ندای استان،ابوالحسن عالی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست مجمع عمومی شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ‘tت: منابع تأمین آب با مسافت‌های طولانی و هزینه‌های بالا به دست مشترکین در استان بوشهر می‌رسد.

او می‌گوید: علاوه بر کمبود منابع آبی، محدودیت منابع مالی نیز از دیگر مشکلات آب و فاضلاب استان بوشهر در سال‌های اخیر بوده است.

مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان بوشهر بیان کرد که علیرغم چالش‌های موجود این شرکت توانست در سال جاری با نظم بخشیدن به مسائل هزینه‌ای و مالی از جمله استان‌های پیشرو در پرداخت مطالبات باشیم.

او بیان کرد که توانستیم موضوع کم آبی نیز با اتمام و بهره برداری از پروژه‌ها و پیگیری برای تکمیل دیگر پروژه‌ها از جمله آب‌شیرین‌کن‌ها علیرغم خشکسالی خدمات رسانی مطلوب را در سطح استان و با کمترین تنش‌ها مدیریت کنیم.

خشایی معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور که به صورت ویدئویی در این مجمع حضور داشت ضمن تقدیر از عملکرد شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر بر بهبود کیفیت خدمات آبرسانی به مردم، افزایش درآمدها و کاهش هزینه‌ها و و مهم‌ترین اهداف صنعت آب و فاضلاب در سال جاری تاکید کرد.