ندای استان:هیات عالی‌رتبه دامپزشکی وزارت کشاورزی شیلات و منابع آبی کشور عمان و نماینده عمان در سازمان بهداشت جهانی دام از مرکز قرنطینه دام در بوشهر بازدید کردند.

به گزارش ندای استان،مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر صبح روز یکشنبه در حاشیه این بازدید اظهار کرد: امروز با هماهنگی‌های صورت گرفته، تعدادی از مدیران دامپزشکی کشور عمان و هیئت همراه از قرنطینه دام که در استان بوشهر قرار دارد بازدید کردند.

مرتضی بحرانی اضافه کرد: در این مرکز دام‌هایی که به کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می‌شوند، قرنطینه می‌شوند و سپس صادرات انجام می‌شود.

وی بازدید از بندر بوشهر، آزمایشگاه‌ها و مراکز مربوطه را از مهمترین اهداف این سفر و بازدید عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر نیز در این بازدید اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف است که تلاش می‌شود زمینه حضور سرمایه‌گذاران فراهم شود.

احمد دشتی‌زاده با اشاره به سرمایه گذاری‌های صورت گرفته برای مرکز قرنطینه دام در استان بوشهر، از تلاش این سرمایه‌گذار برای ایجاد کشتارگاه بزرگ و سردخانه خبر داد و بیان کرد: همکاری لازم با سرمایه‌گذاران در این زمینه انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا، نشست با مسئولان دامپزشکی استان بوشهر و بازدید از اسکله‌های صادراتی و دیگر مراکز مرتبط با حوزه دامپزشکی بوشهر از دیگر برنامه‌های این گروه عمانی در استان بوشهر است.

  • منبع خبر : ایسنا