ایجاد دریاچه خلیج‌فارس و فانوس دریایی در ساحل بوشهر
ایجاد دریاچه خلیج‌فارس و فانوس دریایی در ساحل بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: شهرداران باید هر سال حداقل یک کار ماندگار تاریخی انجام دهند که در شهر بوشهر ضمن ایجاد دریاچه خلیج‌فارس در ورودی شهر ساماندهی میدان میوه و تره‌بار، گسترش فضای تفریحی ساحلی و ساخت فانوس دریایی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده در آیین افتتاح چرخ و فلک در ساحل بوشهر با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر اظهار داشت: رزمندگان اسلام در این روز مهم حماسه بزرگ و تاریخی رقم زدند و بر افتخارات ملت ایران افزودند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات بیت‌المقدس به افتتاح چرخ و فلک در ساحل بوشهر پرداخت و افزود: خدمات شورای شهر و شهرداری بوشهر در تکمیل و راه‌اندازی چرخ و فلک قابل تحسین و تقدیر است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه توجه به ایمنی و رعایت استانداردهای لازم سبب افتتاح این پروژه با ۲ ماه تاخیر شد خاطر نشان کرد: تمام شوراهای شهر و روستا در همه مراکز شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان بوشهر به اتفاق شهرداران و دهیاران فقط باید خدمت مطلوب به مردم فکر کنند.

محمدی‌زاده تأکید کرد: هر گونه اختلاف و درگیری در شوراهای شهر و روستا، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها ممنوع است و باید همه با وحدت و همبستگی پر تلاش، برای مردم فهیم و انقلابی کار کنند.

وی با اشاره به اجرا پروژه‌های ماندگار در شهرهای مختلف استان بوشهر گفت: به همه شهرداران دستور داده شد در کنار فعالیت‌های روزمره باید هر سال حداقل یک طرح ماندگار تاریخی اجرا کنند که در این راستا در مرکز استان بوشهر چند طرح مهم و مورد مطالبه مردم امسال تکمیل و افتتاح می‌شود.

استاندار بوشهر از افتتاح تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی و جاده سرتل – تنگک بوشهر خبر داد و بیان کرد: ساخت پارکینگ طبقاتی در شهر بوشهر مورد توجه ویژه قرار دارد و در این راستا فانوس دریایی بوشهر با همکاری بخش خصوصی ساخته و افتتاح می‌شود.

محمدی‌زاده ساماندهی میدان میوه و تره‌بار را از دیگر پروژه‌های مرکز استان بوشهر دانست و تصریح کرد: میوه و تره‌بار در شهر بوشهر نسبت به همه نقاط ایران گران‌تر است که با ساماندهی میدان میوه و تره‌بار بوشهر اقدامات مهمی در این عرصه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرداری بوشهر چند طرح مهم در دستور کار قرار دارد خاطر نشان کرد: دریاچه خلیج‌فارس در ورودی شهر و ساحل بوشهر و در حاشیه بزرگراه امام علی (ع) امسال ایجاد می‌شود و در این راستا گسترش فضای تفریحی به مساحت ۱۰ هکتار در ساحل بوشهر در دستور کار شهرداری بوشهر قرار دارد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: کارهای بزرگی با پشتیبانی مردم در استان بوشهر برنامه‌ریزی شده که ان‌شاءالله با حمایت مردم و دولت انقلابی اجرایی و به انجام می‌رسد.

  • منبع خبر : تسنیم