ساماندهی بازار ماهی فروشان بوشهر
ساماندهی بازار ماهی فروشان بوشهر

ندای استان:رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر با تاکید بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه رشد جمعیت گفت: ساماندهی بازار ماهی فروشان بوشهر با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش ندای استان،حمیده خاتون هلال بحر صبح سه شنبه در نشست با سرپرست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی گفت: شورای ششم شناسایی نیازهای سلامت شهروندان را یکی از اولویت‌های اصلی خود می‌داند.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر بیان کرد: از همین رو کمیسیون بهداشت و سلامت در شورای ششم تشکیل شد و در همین مدت اقدامات و پیگیرهایی نیز صورت گرفته است.

وی افزود: اختصاص دو میلیارد تومان جهت درمان بیماران کرونایی، تجلیل از پزشکان مدافع سلامت، انتخاب پیمانکار جمع آوری سگ‌های بدون صاحب و آغاز کار جمع آوری، آغاز طرح جمع آوری قلیان در پارک‌های سطح شهر از جمله این اقدامات بوده است.

هلال بحر با اشاره به پیگیری سالم سازی شناگاه ها و جلوگیری از ورود فاضلاب به آن، پیگیری وضعیت سایت دفن پسماند شهر از ساماندهی کمپ سگ‌های بدون صاحب و جانمایی مکان جدید در خارج از شهر خبر داد.

وی افزود: پیگیری وضعیت بازار ماهی فروشان از دیگر اقدامات در دست کار این کمیسیون بوده است که برخی اقدامات در مراحل اجرایی و بقیه موارد پیگیر اجرایی شدن آن هستیم.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای شهر بوشهر خاطر نشان کرد: در زمینه رشد جمعیت و بهداشت و سلامت شهروندان فرهنگ سازی ضروری است و شورا و شهرداری از این اقدام حمایت می‌کند.

  • منبع خبر : مهر