اعتبار خط راه آهن شیراز- بوشهر به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید
اعتبار خط راه آهن شیراز- بوشهر به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: خط راه آهن شیراز به بوشهر به خط راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه تبدیل و اعتبار ۷۰۰ میلیون دلاری این پروژه به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

به گزارش ندای استان از روابط عمومی استانداری بوشهر، احمد محمدی زاده در دیدار با پرسنل استانداری بوشهر به مناسبت آغاز سال جدید شمسی با قدردانی از تلاش های کارکنان استانداری و واحدهای تابعه اظهار داشت: انتخاب آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور و توفیق در مدیریت و مهار کرونا دو اتفاق مهم در سال گذشته بود.

وی بیان کرد: به همت دولت قوی و مردمی و تلاش های کادر درمان توفیقات زیادی در مقابله با کرونا حاصل شده به طوری که در حال حاضر ۵۴ بیمار در بخش های کرونای استان بستری هستند و از این تعداد ۱۹ نفر تست کرونای مثبت دارند، ضمن اینکه تلفات ناشی از کرونا هم در استان به شدت کاهش یافته است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: در انجام وظایف اداری، رضایتمندی مردم برای ما یک اصل مهم است و به افرادی که به دنبال باج خواهی سیاسی هستند اهمیت نمی دهیم، بلکه ملاک کار ما مردم و رضایتمندی ایشان است.

محمدی زاده با اشاره به توفیقات استان در زمینه ایجاد امنیت خاطر نشان کرد: با هماهنگی و اقدامات صورت گرفته اجازه ندادیم استان با مشکلات امنیتی و تجمعات متعدد مواجه شود و با این اقدامات بوشهر از نظر امنیت پس از تهران به عنوان استان دوم کشور شناخته شده است.

وی گفت: برای میزبانی مطلوب از مهمانان نوروزی، تدابیر لازم انجام شد و مدیران مربوطه تمام وقت پای کار بودند و اقدامات خوبی هم در زمینه تنظیم بازار و تامین مایحتاج مردم انجام گرفت.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه توجه به نیازهای نیروی انسانی یک اصل مهم است، اضافه کرد: تامین مسکن برای کارکنان موضوع محوری ما در سال جاری خواهد بود.

محمدی زاده با اشاره به پیگیری های جدی صورت گرفته برای اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان بوشهر افزود: یکی از اقدامات خوبی که درباره مصوبات سفر انجام شده مربوط به پروژه راه آهن است که با پیگیری صورت گرفته خط راه آهن شیراز به بوشهر به خط راه آهن شیراز- بوشهر- عسلویه تبدیل و اعتبار ۷۰۰ میلیون دلاری این پروژه به یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

وی بر دوری از اختلاف در استان تاکید کرد و گفت: اختلاف در هر جامعه ای مثل میدان مین بوده و خطرناک است و باتلاقی است که اگر در آن افتادیم، مسیر توسعه و کمک به حل مشکلات مردم با دشواری های فراوانی مواجه خواهد شد.