افزایش چشمگیر بودجه شهرداری بوشهر
افزایش چشمگیر بودجه شهرداری بوشهر

ندای استان:رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به افزایش چشمگیر بودجه شهرداری بوشهر گفت: سال آینده شاهد تحولات بزرگی در شهر بوشهر خواهیم بود.

به گزارش ندای استان،جعفر پورکبگانی صبح شنبه در آئین آغاز برنامه‌های هفته نکوداشت روز بوشهر اظهار داشت: شهدا مشعل روشن هدایت برای جامعه هستند که باید در هر زمان و مکانی مقام و منزلت آنان پاس داشته شود.

وی بیان کرد: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری با مبلغ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به تصویب شورا رسید که نسبت به ادوار قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است و انشاالله در سال آینده شاهد تحولات بزرگی در توسعه و عمران شهر خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: در شورا ممکن است بین اعضای شورا دعوا و بحث باشد اما مباحث برای این است که اتفاقات خوب برای مردم رقم بخورد و شرمنده مردم فهیم بوشهر نشویم.

پورکبگانی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که اتفاقات خوب در شهر رقم بخورد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به آینده امیدوارم با یک امید ژرف بودجه سال آینده شهرداری را تصویب نمودیم که در پایان سال آینده شاهد باشیم که اتفاقات بزرگی در شهر رقم خورده است.

وی با اشاره به همکاری بسیار خوب دستگاه‌های اجرایی با شورا و شهرداری بیان کرد: استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان بارها اعلام کردند که از هر اتفاقی که در شورا و شهرداری جهت پیشرفت و شکوفایی شهر مد نظر قرار بگیرد حمایت می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با قدردانی از فرماندار بوشهر و کمیته انطباق مصوبات شورا گفت: مصوبات شورا در کوتاه‌ترین زمان به تأیید کمیته انطباق رسیده و به شورا ارسال شده است.

وی با اشاره به آزاد سازی سواحل در شهر بوشهر گفت: این آزاد سازی ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگری و تفریح مردم ایجاد کرده همچنین بازگشایی گذرهای حیاتی با دیدگاه پدافند غیر عامل که مجوزهای اولیه آن گرفته شده و در حال نهایی شدن است که تا اردیبهشت ماه شاهد عملیاتی شدن آنها خواهیم بود اقدامات بزرگی است که در شهر رقم خواهد خورد.