برپایی چادر در سواحل بوشهر ممنوع
برپایی چادر در سواحل بوشهر ممنوع

ندای استان:فرماندار شهرستان بوشهر با بیان اینکه در سواحل بوشهر از برپایی چادر خودداری شود، گفت: پارکینگ‌ها و معابر این شهرستان برای نوروز آماده سازی شوند.

به گزارش ندای استان،صالح رحیمی صبح امروز در جلسه جلسه هماهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر با تاکید بر هماهنگی و آمادگی ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی برای میزبانی از مسافران نوروزی اظهار کرد: برنامه ریزی و اقدامات ادارات و دستگاه‌های اجرابی باید بر اساس تصمیمات اتخاذ شده و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت‌ها و اماکن دیدنی و گردشگری بوشهر باید به خوبی معرفی شوند و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی میزبانی خوبی از مسافران‌نوروزی صورت گیرد.

فرماندار بوشهر گفت: ساماندهی خدمات شهری و انجام اقداماتی از جمله جمع آوری زباله‌ها و نخاله‌های ساختمانی، روشنایی معابر و خیابان ها، زیباسازی و اصلاح ورودی شهر و تمهیدات ایمنی از سوی شهرداری بوشهر انجام شود.

وی درپایان افزود: از برپایی چادر در سواحل بوشهر خودداری و پارکینگ‌ها و معابر آماده سازی شوند تا برای مسافران مشکل‌ساز نشوند همچین بنرهای اطلاع رسانی و ایجاد موانع برای حضور نیافتن موتورسواران در پیاده روهای ساحلی جهت ایمنی شهروندان نصب شود.