بودجه شهرداری بوشهر در سال ۱۴۰۱
بودجه شهرداری بوشهر در سال ۱۴۰۱

ندای استان: شهردار بوشهر گفت:در صورت اخذ مجوز از وزارت کشور مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز اخذ می‌شود که بودجه به هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری گفت: بودجه سال آینده شهرداری و سازمان‌های تابعه ۷۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده‌است که در صورت اخذ مجوز از وزارت کشور مبلغ ۳۰۰میلیارد تومان اوراق مشارکت نیز اخذ می‌شود که بودجه به هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

او در پنجاه و سومین نشست علنی شورای شهر بوشهر پیش از تقدیم لایحه بودجه به رئیس شورای شهر گفت: فعالیت‌های عمرانی سهم ۴۶درصدی و هزینه‌های جاری سهم ۵۴ درصدی در بودجه سال آینده دارند، براین اساس ۳۲۰میلیاردتومان برای فعالیت عمرانی و ۳۸۰ میلیارد تومان برای هزینه‌های جاری پیش بینی شده‌است.

شهردار بندر بوشهر از مهم‌ترین اولویت‌های بودجه سال آینده را تکمیل طرح‌های نیمه تمام، استفاده از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در طرح‌های عمرانی و خدماتی، تقویت حمل و نقل عمومی، توسعه متوازن شهری با نگاه به بافت‌های فرسوده تاریخی و مبلمان و زیباسازی شهری برشمرد.

حیدری گفت: امیدواریم با کمک مجموعه شهرداری و همکاری شورای شهر در سال آینده شاهد اتفاق‌های بسیار خوبی در حوزه عمران شهری باشیم.