شهرک‌سازی در بوشهر گسترش می‌یابد
شهرک‌سازی در بوشهر گسترش می‌یابد

ندای استان:رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با تاکید بر اینکه پهنه شهر باید افزایش پیدا کند گفت: با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها، شهرک‌سازی در بوشهر گسترش می‌یابد.

به گزارش ندای استان،جعفر پورکبگانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: یکی از مهمترین اولویت‌های شورای شهر بوشهر، انجام کار کارشناسی برای امور مختلف است که در زمینه تصویب بودجه نیز پیگیری‌های و کار کارشناسی خوبی صورت گرفته است.

وی با تقدیر از اعضای شورای شهر به‌ویژه کمیسیون برنامه و بودجه شورا برای بررسی لایحه درآمدی شهرداری خاطرنشان کرد: لایحه درآمدی شهرداری بوشهر با نگاه متوازن هم در راستای منافع شهروندان و هم صلاح و صرفه شهرداری در مسیر اداره شهر به تصویب رسید.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بودجه سال قبل شهرداری بوشهر را کارشناسی‌نشده توصیف کرد و ادامه داد: برای سال آینده این مشکل نخواهیم داشت و یک بودجه شفاف با رویکرد تغییر جدی در شهر تدوین خواهیم کرد که مردم این تغییرات را احساس کنند.

وی اضافه کرد: تلاش ما این است که یک بودجه هزار میلیارد تومانی برای سال آینده مدیریت شهری تدوین کنیم که بخشی از این منابع از درآمدهای پایدار، فرصت‌های سرمایه گذاری و ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت و بازار سرمایه در خواهد بود.

پورکبگانی بیان کرد: اصلاح نظام مالی در شهرداری و جلوگیری از ریخت و پاش‌ها یکی از اقدامات خوبی است که شروع شده و با جدیت بیشتری باید دنبال شود.

وی با اشاره به اینکه پهنه شهر باید افزایش پیدا کند گفت: ما باید شاهد شهرک سازی در شهر با استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها باشیم؛ چیزی که در مورد شهرک نیایش اتفاق افتاد اما باید با ایجاد زیر ساخت‌های کامل باشد که شهر را دچار مشکل نکند و باعث توسعه شهر و ایجاد مسکن مناسب جهت شهروندان باشد.