ندای استان: بانوان خادم مساجد و تکایا در گناوه “یادواره خادم الزینب (س) بانو حجیه زهرا کرمی” در قالب جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه یکشنبه شب در حسینیه حضرت زینب (س) این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش ندای استان، در این آیین  ۴ تن از بانوان خادم اهل بیت (ع) حلیمه رجبی، بدری بهشت گویی، جمیله کناری زاده و فاطمه جحازی  با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

دبیر اجرایی جشنواره فرهنگی هنری مادرانه گناوه در این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: چهارمین جشنواره فرهنگی اجتماعی “مادرانه” در راستای  توانمندسازی و حمایت از بانوان به همت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) آغاز شده است و به مدت ۱۰ روز با برنامه های متنوع برای عموم برگزار می‌شود.

محمد مظفری افزود: بازی‌های بومی محلی، تجلیل از بانوان نخبه و موفق  در عرصه‌های ملی و بین المللی، جشنواره حجم‌های ماسه‌ای، غذاهای بومی، محلی و ایرانی، بازارچه زنان کارآفرین و جشن‌های نشاط و خانواده از جمله برنامه‌های امسال است.

وی اظهارداشت: کارگاه های آموزشی، برنامه های فرهنگی، هنری، تجلیل از بانوان نخبه ،همایش خانواده شاد  و نمایشگاه مد و لباس از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

در آیین تجلیل از بانوان خادم مساجد و تکایا برنامه های مختلف دیگری نظیر سروده و مولودی خوانی در وصف حضرت فاطمه زهرا(س) و  جشنواره غذایی با مشارکت ۲۵ بانو  برگزار شد.

  • منبع خبر : ایرنا