تضعیف انقلاب و فاسد نشان دادن مسئولان از برنامه‌های دشمن
تضعیف انقلاب و فاسد نشان دادن مسئولان از برنامه‌های دشمن

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: یکی از برنامه‌های دشمن تضعیف انقلاب و ضعیف و فاسد نشان دادن مسئولان و مدیران ایران اسلامی است تا مردم را از نظام و دولت مایوس کند.

به گزارش ندای استان، احمد محمدی‌زاده در مراسم معرفی سرپرست فرمانداری دشتستان بیان کرد: بر اساس گام دوم انقلاب، جوان‌گرایی را در دشتستان رقم زدیم و کادر مدیریتی جوان و تحصیل کرده را برای خدمت به مردم این شهرستان معرفی کردیم.
وی با اشاره به ظرفیت‌ها و فرصت‌های دشتستان، افزود: وجود ۴ سد بزرگ، ۴ میلیون اصله نخل و بیشترین حجم خرمای تولیدی، بخشی از ظرفیت‌های شهرستان دشتستان است که برای اعتلای این شهرستان و استان باید از این ظرفیت‌ها به‌خوبی استفاده کرد.
استاندار بوشهر گفت: انتظار است این نیروی جوان (سرپرست فرمانداری دشتستان) با کمک فرهیختگان، مدیران، فرماندهان انتظامی و نظامی و ائمه جمعه در راه پیشرفت شهرستان تلاش کند.
وی همچنین سردار رزمجو فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان را یکی از ظرفیت‌های مهم انسانی دشتستان و کشور معرفی کرد و گفت: سردار رزمجو آمریکا را در خلیج فارس به زانو درآورد و با این اقدام بزرگ دشمن را خوار ذلیل کرد.
محمدی زاده تاکید کرد: یکی از برنامه‌های دشمن تضعیف انقلاب و ضعیف و فاسد نشان دادن مسئولان و مدیران ایران اسلامی است. دشمن در این زمینه تلاش‌های زیادی می‌کند تا مردم را از نظام و دولت مایوس کند، ولی همان طور که تاکنون راه به جایی نبرده است، در آینده نیز راه به جایی نمی‌برد.
صادق بوستانی هم که در ۳۰ سالگی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان منصوب شده است، گفت: دشتستان ظرفیت‌های زیادی دارد که در مسیر پیشرفت شهرستان از تمام آن‌ها استفاده خواهد شد.
وی افزود: با میدان دادن به جوانان این امر به‌خوبی میسر خواهد شد.