ساخت مجموعه اقامتی – گردشگری در بوستان لیان بوشهر
ساخت مجموعه اقامتی – گردشگری در بوستان لیان بوشهر

ندای استان:استاندار بوشهر گفت: مجموعه اقامتی- گردشگری در بوستان لیان برای خدمات‌رسانی به مردم به همت سپاه در حال ساخت است و نقش مهمی در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در این بوستان دارد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر که روند ساخت مسکن با تلاش سپاه امام صادق (ع) استان را بررسی می‌کرد، گفت: ساخت مجموعه اقامتی-گردشگری در بوستان لیان در کنار ساحل بوشهر، نقش مهمی در جذب گردشگر و سرمایه‌گذار در این مکان دارد.

او افزود: بوستان لیان با وسعت ۲۵۰ هکتار ظرفیتی مهم است که باید با نگاه سرمایه‌گذاری و گردشگری تعیین تکلیف شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: بوستان ملت در ادامه بوستان لیان ساخته می‌شود که در حریم نیروگاه اتمی قرار دارد و با مشارکت شهرداری به فضای سبز تبدیل می‌شود.

محمدی‌زاده گفت: این بوستان با وسعت ۱۵۷ هکتار ساخته می‌شود و قرار است فضای سبز آن با پساب تصفیه‌خانه فاضلاب پایگاه دریایی بوشهر آبیاری شود.

او همچنین افزود: سپاه پاسداران طرح‌های مهمی در عرصه خدمات‌رسانی به مردم در شهر‌ها و روستا‌های استان بوشهر در حال اجرا دارد که ساخت مسکن محرومان و نیازمندان از آن جمله است.

استاندار بوشهر گفت: ساخت مسکن ویژه کارکنان این مجموعه نقش مهمی در حل مشکلات آنان دارد که همکاری برای توسعه زیرساخت‌های این طرح‌ها ضروری است.