کشف ۵۰۰ کیلوگرم تریاک زیر بار هندوانه
کشف ۵۰۰ کیلوگرم تریاک زیر بار هندوانه

ندای استان:ئیس پلیس استان بوشهر گفت: ۵۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه کامیون در پوشش بار هندوانه در استان بوشهر کشف و ۲ قاچاقچی دستگیر شد.

به گزارش ندای استان،سردار حیدر سوسنی با اشاره به اینکه تمام محورها و نقاط مختلف استان بوشهر تحت رصد و پایش در راستای برخورد با فعالیت متخلفان قرار دارد اظهار داشت: شناسایی قاچاقچیان کالا و مواد مخدر در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی انتظامی قرار دارد و از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف نیم تن مواد مخدر در پوشش حمل هندوانه در  یکی از محورهای مواصلاتی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ و باندهای وارد کننده مواد افیونی مخدر، مأموران ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی بندو در محور عسلویه به یک دستگاه کامیون باری مشکوک شد و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حمل هندوانه این کامیون و جاسازی مواد مخدر در آن خاطر نشان کرد: مأموران انتظامی با هوشیاری و انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق شدند از کامیون یاد شده ۵۰۰ کیلوگرم تریاک که در زیر هندوانه جاسازی شده بود، کشف کنند.