زمین‌‎های بلاتکلیف تنگک‎‌ها ساماندهی می‎‌شود
زمین‌‎های بلاتکلیف تنگک‎‌ها ساماندهی می‎‌شود

ندای استان:شهردار بوشهر گفت: با برگزاری نشست‏‌های کارشناسی بزودی وضعیت بلا تکلیف زمین‎‌های محله‌ تنگک‌‎ها در جنوب این شهر ساماندهی می‏‌شود.

به گزارش ندای استان،حسین حیدری روز دوشنبه در جریان بازدید استاندار بوشهر از پروژه‌‎های عمرانی این شهر افزود: در این زمینه دستورهای لازم از سوی استاندار صادر شده که روند ساماندهی زمین‌ها را سرعت می بخشد.

وی بیان کرد: با مدیریت زمانی مناسب در بخش‌‏های مختلف امیدواریم بوشهر بزودی شاهد تحولی چشمگیر باشد.

حیدری در ارتباط با پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان شهید مطهری شهر بوشهر اظهار کرد: این پروژه ظرف چند روز گذشته به طور مجدد تجهیز کارگاه شد و پیش بینی می‌شود در ۹ ماه تا یکسال به بهره‏‌برداری برسد.

وی افزود: زمینه پرداخت پیش قرارداد به پیمانکار نیز فراهم شده و بزودی این مهم محقق می‌‎شود.

حیدری در ارتباط با پارک لیان اظهار کرد: تاکنون بخشی از این محدوده به شهرداری بوشهر واگذار شده که با اقدام‌های صورت گرفته فضای خوبی برای تفریح شهروندان فراهم شده است.

وی عنوان کرد: استاندار بوشهر در بازدید از این پارک حمایت خود را نسبت به پروژه پارک و پلاژ بانوان اعلام کرد.

حیدری ادامه داد: برنامه‌‏ریزی برای واگذاری بخش دیگری از پارک لیان به شهرداری نیز در حال انجام است که سعی می‌‏شود با حفظ بسترهای موجود و طبیعی موضوع سرمایه‌‏گذاری در این پارک محقق شود.

وی گفت: استاندار بوشهر در ادامه حمایت‌های خود از شهرداری بازدیدی از قبرستان وادی الرحمه، گذر سرتل-تنگک، پارک لیان، پایانه حمل و نقل و بازار میوه و تره بار بوشهر داشت که در این بازدیدها نیز قول‌‏های مساعدی به مدیریت شهری داده شد.

حیدری اظهار داشت: در شهر بوشهر اولویت مدیریت شهری با اتمام پروژه‌‎های نیمه تمام است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

  • منبع خبر : مهر