شهردار بوشهر معارفه شد
شهردار بوشهر معارفه شد

ندای استان:در آئینی با حضور استاندار و دیگر مسئولان استانی، حسین حیدری به عنوان شهردار بوشهر معارفه شد.

به گزارش ندای استان، احمد محمدی زاده امروز در مراسم معرفی شهردار بوشهر بیان کرد: ارزیابی مثبتی از عملکرد شورا و شهرداری بوشهر در ۴ سال گذشته نداریم و مشکلاتی وجود داشت که موجب عقب ماندگی شهر و بی اعتمادی مردم به مسئولان شد.
وی افزود: اختلافات شورا و شهرداری و سوء استفاده‌های مالی بزرگ‌ترین آسیب‌های مدیریت شهری است و مردم تحمل شنیدن این آسیب‌ها و مشکلات را ندارند.
استاندار بوشهر تاکید کرد: ساخت بوستان ویژه بانوان با تمام امکانات مورد نیاز از برنامه‌های مهم شورا و شهرداری باشد.
در این مراسم از خدمات حسین صالحیان شهردار پیشین و عبدالله کردگار سرپرست شهرداری بوشهر قدردانی و حسین حیدری به عنوان شهردار  بوشهر معرفی شد.
شهردار بوشهر نیز گفت: بزرگ‌ترین نعمت الهی خدمت به مردم است که ما تاکنون کوتاهی‌های زیادی در این خصوص داشته‌ایم.
حسین حیدری با تشکر از شهرداران پیشین بوشهر افزود: شورای شهر و نیرو‌های شهرداری در خط مقدم اجرای اهداف ما قرار دارند از این رو به همه آن‌ها آماده‌باش اعلام می‌کنم و می‌خواهم با تمام توان در مسیر برنامه‌ها و گام‌های تعیین شده گام بردارند.
تعداد نیروهای شهرداری بوشهر زیاد است
وی عنوان کرد: تعداد نیرو‌های شهرداری بوشهر زیاد است و باید افراد جهادی، انقلابی، دلسوزر، فساد ستیز و متعهد را پای کار بیاوریم.
شهردار بوشهر با تاکید بر رعایت تکریم ارباب رجوع، افزود: احترام به مردم هنگام مراجعه به شهرداری برای پیگیری و حل مشکلات‌شان ضروری است حتی اگر نتوانیم مشکلاتشان را حل کنیم.
وی همچنین گفت: برای کسب درآمد‌های پایدار از طریق سرمایه‌گذاری سازوکار‌هایی تعریف شده است و با انتشار فراخوان از سرمایه‌گذاران بومی و غیربومی استقبال می‌شود.
حیدری، ناوگان حمل و نقل شهری را نیازمند نوسازی عنوان و بر توجه به بافت تاریخی شهر بوشهر برای جذب گردشگر تاکید کرد.
شهردار بوشهر گفت: فرزند کارگر هستم و همواره نسبت به نانی که خورده‌ام وفادار خواهم بود.
از حاشیه‌های مراسم معارفه شهردار جدید بوشهر حضور جعفر پورکبگانی رئیس شورای شهر بوشهر با لباس پاکبانی در این مراسم بود.
حسین حیدری ۲۱ شهریور با کسب رای ۶ عضو از ۹ عضو شورای اسلامی شهر بوشهر به سمت شهردار بندر بوشهر انتخاب شد و ۲۱ مهر احمد وحیدی وزیر کشور حکمش را امضا کرد.
او پیش از این فرمانداری تنگستان، مدیرکلی تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرکلی اداری و مالی استانداری بوشهر را بر عهده داشته است.
پس از برگزاری مراسم تحلیف اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بوشهر در ۲۴ مرداد تا کنون عبدالله کردگار به عنوان سرپرست شهرداری این شهر اداره امور را برعهده داشت.