شهرداری بوشهر املاک قابل توجهی در شیراز دارد
شهرداری بوشهر املاک قابل توجهی در شیراز دارد

ندای استان:رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این شورا در سال جاری ۱۱ میلیارد تومان اعتبار برای خرید ماشین آلات خدمات شهری برای شهرداری این بندر تصویب کرد.

به گزارش ندای استان، داریوش پوربهی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: همچنین ۱.۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات آتش نشانی و ایجاد ۲ ایستگاه آتش نشانی در بزرگراه امام علی و تنگک اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: همچنین پیش بینی خرید یکهزار سطل زباله برای شهر بوشهر انجام شده که اکنون ۵۰۰ سطل آن خریداری شده و مابقی آن نیز تا پایان سال محقق می‌‏شود.

پوربهی ادامه داد:میزان سطل موردنیاز شهر بوشهر ۷۰۰ سطل است که با هدف پوشش کامل و بهتر پسماند معابر ۳۰۰ سطل مازاد برای این موضوع تدارک شده‌است.

وی ادامه داد: طرح انتقال آب، برق و ایجاد سردخانه اموات در آرامستان جدید بوشهر از دیگر اقدام‏‌های شورای جدید بوشهر است، این در حالی محقق شد که تا پیش از فعالیت شورا فاقد امکانات اولیه بود.

پوربهی اظهار کرد: شهرداری بوشهر املاک قابل توجهی در شیراز دارد که اکنون تنها بخشی از آنها باقی مانده‌است و دایره حقوقی شهردار پیگیر سایر زمین‎‌هایی است که آثاری از آن در دسترس نیست.

وی اظهار کرد: شهرداری بوشهر علاوه بر شیراز در برازجان و مناطق جنوبی استان بوشهر نیز املاکی دارد که سند مالکیت آن نیز دریافت شده‌است.

پوربهی یادآور شد: اکنون برخی از واحدهای شهرداری فاقد ساختمان اختصاصی هستند، این در حالی است که برخی از ارگان‌‏ها ساختمان شهرداری را تصاحب کردند.

  • منبع خبر : ایرنا