دمای هوای بوشهر افزایش می‌یابد
دمای هوای بوشهر افزایش می‌یابد

ندای استان:هواشناسی بوشهر اعلام کرد: آسمان استان از فردا ابری می‌شود و دمای هوای این استان از فردا روند افزایشی خواهد داشت.

به گزارش ندای استان،کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: انتظار داریم تا اوایل امشب، از سرعت وزش باد شمالی و ارتفاع موج دریا کاسته شود و فردا(دوشنبه) شرایط دریایی به نسبت ملایم پیش بینی می‌شود. همچنین از فردا بر پوشش ابر در آسمان استان افزوده خواهد شد و دمای هوا نیز روند افزایشی خواهد داشت.

هادی سالاری ادامه داد: سه شنبه و چهارشنبه به سبب وزش جریاناتی که بیشتر جنوبی و به نسبت شدید هستند، ارتفاع موج دریا در نیمه شمالی خلیج فارس به طور نسبی افزایش می‌یابد و احتمال وقوع بارش خفیف باران در برخی از نقاط استان، در این دو روز دور از انتظار نیست.

او افزود: آسمان استان تا پیش از ظهر فردا صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد ملایم، در برخی نقاط غبار محلی و فردا در پاره‌ای از مناطق مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی عنوان کرد: جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی گاهی جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۲۶ گاهی ۳۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود. ارتفاع موج هم در سواحل شمالی ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و در سواحل مرکزی و جنوبی استان ۹۰ تا ۱۵۰ پیش بینی می‌شود که از فردا صبح در همه مناطق به تدریج به ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر خواهد رسید.

سالاری گفت: در شبانه روز گذشته جم با ۷ و دیر با ۲۸ درجه سلسیوس کمترین و بیشترین دما را ثبت کرده‌اند.

او بیان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۳:۱۰ بامداد، مد اول ساعت ۰۹:۰۰، جزر دوم ساعت ۱۵:۱۰ و مد دوم ساعت ۲۰:۵۰ خواهد بود.