فرماندار:نصب چادر در سواحل بوشهر ممنوع
فرماندار:نصب چادر در سواحل بوشهر ممنوع

ندای استان:فرماندار بوشهر گفت: نصب چادر در سواحل شهرستان بوشهر ممنوع است و نباید اجازه دهیم با برخی بی احتیاطی‌ها، موج جدید کرونا در این شهر رخ دهد.

به گزارش ندای استان، عباس جمشیدی فرماندار بوشهر بیان کرد: برخی از تصمیم گیری‌های مصوب در ستاد مبارزه با بیماری کرونا در هر شهرستان، به صورت کشوری و استانی ابلاغ می‌شود، اما برخی از محدودیت‌ها و نظارت‌ها با توجه به میزان رعایت اصول بهداشتی و وضعیت شیوع بیماری در هر شهرستان، متفاوت است.

او با بیان اینکه شهر بوشهر هر ساله در این فصل مقصد بسیاری از سفر‌ها بوده است، افزود: نباید اجازه دهیم با برخی بی احتیاطی‌ها، موج جدید کرونا در این شهر رخ دهد.

فرماندار بوشهر در خصوص  پیشگیری از تجمع در ساحل، عنوان کرد: برپایی چادر در ساحل ممنوع است و ناظران باید پیش از اینکه افراد چادر بزنند، آن را از این کار منع کنند.

جمشیدی با عنوان اینکه هر نهادی در ستاد مبارزه با ویروس کرونا وظیفه‌ای دارد، گفت: در صورت مشاهده کوتاهی در انجام کار‌ها مدیران خاطی به دادستانی معرفی می‌شوند.

او با اشاره به صف گرفتن مردم برای خرید برخی از اقلام مورد نیاز و اساسی، بیان کرد: در ابتدا برای رخ ندادن این شرایط تذکر داده شد و درخواست شد که این اقلام در مراکز مختلف توزیع شود تا تجمع صورت نگیرد.

فرماندار بوشهر از همراهی مردم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تشکر کرد و افزود: باید افرادی که اصول بهداشتی را رعایت می‌کنند تشویق شوند.

جمشیدی در همین حال گفت: به علت کمبود امکانات درمانی ملزم به سخت‌گیری در رعایت اصول بهداشتی هستیم و اگر کوتاهی از هر یک از اقشار جامعه ببینیم، با آن‌ها برخورد می‌شود.

او همچنین طرح شهید سلیمانی را نجات دهنده‌ای برای کنترل بیماری کرونا خواند.

  • منبع خبر : باشگاه خبرنگاران جوان