کارت سوخت بنزین حذف شد/خبرخوش برای دریافت کنندگان وام های خرد
کارت سوخت بنزین حذف شد/خبرخوش برای دریافت کنندگان وام های خرد

خبر استان:سخنگوی کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامیکارت سوخت و هزینه پلکانی بنزین حذف شد.

به گزارش خبر استان،محمدمهدی مفتح درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،با اشاره به دستور کار امروز سه شنبه(۱۹ مرداد) کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،گفت:کارت سوخت و هزینه پلکانی بنزین حذف شد.

سخنگوی کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی،یادآور شد:دراین جلسه تبصره ۲۲ باقی ماند که در این تبصره گفته شده بود که وجوه ارزی مسترد شده ناشی از طرح دعاوی در مراجع بین المللی کشوری خارجی مربوط به قراردادهای نظامی قبل و بعد از پیروزی انقلاب تا سقف ۵۰ هزار میلیارد ریال یک ردیف های خاصی تخصیص پیدا کرده بود که دولت پیشنهاد حذف این مهم را داده بود که کمیسیون نسبت به حذف آن مخالفت کرد.

خبرخوش برای دریافت کنندگان وام های خرد

وی با اشاره به مصوبه دیگر کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در خصوص لایحه اصلاحیه بودجه ۹۵ کل کشور، تصریح کرد: در این بخش مقرر شد وام های دریافت شده از سوی توده مردم تا ۱۰۰ میلیون تومان که به علت مشکلات اقتصادی هنوز اقساط یا اصل آن بازپرداخت نشده با شرط بازپرداخت اصل وام سود از این محل تسویه شود و جریمه هم بخشیده شود.

این نماینده مردم درمجلس دهم،ادامه داد:با این اوصاف تسهیل بسیار مناسبی درحد وسیع برای مردم پیش آمد که بیایند اصل وام خود را پرداخت کنند.

وی با اشاره به سایر مصوبات امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس،گفت:در بندهای دیگر نیز بحث تبصره ۳۶ بود که بحث اوراق مالی اسلامی و تصویه بدهی دولت به پیمانکاران مطرح شد.

 

Visited 1 times, 1 visit(s) today