خبر استان:نخستین اسباب بازی کلاسی ـ آموزشی با موضوع نماز به همت جامعه‌ القرآن‌الکریم خردسالان تبریز انجام شد.

به گزارش خبر استان به نقل ازایکنا، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام سیدمحمدحسین طباطبایی و حجت‌الاسلام شعبانی، رئیس قرارگاه منطقه‌ای بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیاء(ص) و دیگر مسئولان از نخستین اسباب بازی کلاسی ـ آموزشی با موضوع نماز در جامعه‌ القرآن‌الکریم تبریز رونمایی شد.

در این مراسم، حسن پور، نماینده حقوقی مؤسسه، این مراسم طی سخنانی گفت: خادمین قرآن مؤسسه در این استان برخود وظیفه میدانیم، به منظور افزایش توان علمی و نیز ارتقای سطح کیفی کلاس‌های آموزشی خود با همکاری نهادها و گروه‌های مختلف نسبت به تامین مایحتاج کمک آموزشی کلاس‌های قرآنی بپردازیم.

وی در ادامه افزود: طرح مذکور نیز با مشارکت جمعی از نخبگان دانشگاه هنر اسلامی تبریز بعد از طی مراحل تحقیق و پژوهش از سوی مسئولان، به مرحله تولید نمونه آزمایشی و پس از طی مرحله آزمایش میدانی در سطح کلاس‌های آموزشی نسبت به تولید صنعتی و نهائی آن اقدام شده است.

در ادامه جلسه عمارلو، مجری طرح و صاحب اثربه بیان کیفیت و بخش‌های مختلف اسباب بازی پرداخت و گفت: به جرئت می‌شود از این اثر به عنوان نخستین محصول محتوا محور در حوزه سبک زندگی اسلامی دینی و همینطور به عنوان اسباب بازی کلاسی آموزشی با محوریت قرآن یاد کرد.

در پایان حجت‌الاسلام طباطبایی ضمن تقدیر از عوامل تولید این اثر فرهنگی، اظهار کرد: با توجه به محتوای کلاس‌های آموزشی خردسالان مؤسسه در ایجاد روحیه و شادابی کودکانه، لزوم استفاده از ابزار و اسباب بازی‌های کمک آموزشی نو و ویژه مورد توجه مدیران ارشد مؤسسه است.

رونمایی از نخستین اسباب بازی کلاسی - آموزشی با موضوع نماز
Visited 1 times, 1 visit(s) today