با شعار نمی‌شود بگوئیم ما اهل کوفه نیستیم
با شعار نمی‌شود بگوئیم ما اهل کوفه نیستیم

خبر استان:مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه گفت: با شعار نمی‌شود بگوئیم ما اهل کوفه نیستیم بلکه ما باید در تحقق آن وثیقه داده و با خدا معامله کنیم و آن وثیقه شهدا و جانبازان ما هستند.

به گزارش خبر استان، حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت یکشنبه شب در همایش پاسداران مهدوی که به‌مناسبت میلاد امام مهدی(عج) و سالروز آزادسازی خرمشهر در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: منشأ اصلی ظهور مصلح بزرگ ندای فطرت انسان‌ها بوده و افراد طبق فطرت ذاتی خود دریافته‌اند که روزی جهان از فحشا، ظلم، ستم، خونریزی و فساد آزاد می‌شود.

 مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه اعتقاد به مصلح منجی بشریت و آزادی جهان از خون‌آشامان عصر در همه ادیان وجود دارد، گفت: هر فرد طالب مطلق معنوی منتظر منجی است.

وی با بیان اینکه ادیان در اصل منجی اعتقاد و باور مشترک دارند هر چند در مصداق اختلاف دارند، ادامه داد: همه پیامبران الهی این نوید داده‌اند که سرنوشتی زیبا و نویدبخش در انتظار جامعه بشری است.

صداقت با تاکید بر اینکه همه پیامبران الهی، مردم و امت خود را وعده روزی داده‌اند که روزی فرا خواهد رسید که انسان‌های صالح حاکم بر زمین خواهند شد، بیان داشت: هر چند امروز حاکمیت زمین در دست انسان‌های زورمدار، جلاد، خون‌آشام و ظالم بوده اما وعده الهی این است که انسان‌های صالح حاکم بر زمین خواهند شد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه شعار نظام کمونیستی که نجات طبقه کارگر و فقیر یک سراب و پوشالی بود، خاطرنشان کرد: مردم دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که لیبرالیست نسخه شفابخش بشری نیست.

صداقت تصریح کرد: ظهور منجی فرجام شکوهمند جامعه بشری بوده و اگر چنین نباشد حاکم مصلح قابل تصور نیست و مثل جهان بی‌معنا، عبث و بی‌معنا و بی‌مفهوم است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه زمانی که عصر ظهور را ترسیم می‌کنیم بیشتر به‌صورت واهمه و ترس ترسیم کرده در حالی که ما باید زیبایی‌های ظهور را ترسیم کنیم، ادامه داد: تحقق زیبایی‌های حاکمیت امام عصر(عج) بسیار ارزشمند است که انسان حاضر است هستی و جان خود بدهد تا این حاکمیت تحقق پیدا کند.

وی با تاکید بر اینکه شهدای ما با این اعتقاد و باور در عرصه هشت سال دفاع مقدس حضور پیدا می‌کردند و در حال حاضر نیز با همین اعتقاد از حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند، تاکید کرد: ما باید نقش مهدویت را در دفاع مقدس پر رنگ ترسیم کنیم.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه نقش اعتقاد به مهدویت و امام عصر(عج) در هشت سال دفاع مقدس قابل توجه، پر رنگ و قابل دقت است، گفت: امروز هم رزمندگان اسلام با همین اعتقاد می‌جنگند و به شهادت می‌رسند.

صداقت با اشاره به اینکه بسیجیان، رزمندگان و سپاهیان در هشت سال دفاع مقدس لبیک به امام خمینی(ره) را لبیک به امام زمان(عج) می‌دانستند، افزود: در حال حاضر نیز رزمندگان در عرصه‌های نبرد با دشمنان اسلام و قرآن و در همه امور لبیک به امام خامنه‌ای را لبیک به امام عصر(عج) می‌دانند.

وی تصریح کرد: همانطور که درصد بیشتری از شهدای ما حداقل ۴ مرتبه ولایت و امام عصر(عج) را در وصیتنامه‌های خود ذکر کرده‌اند به خاطر این بوده که آنها پذیرفته بودند که فرمانده اصلی آنها امام زمان است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه صاحب اصلی صحنه‌های دفاع مقدس امام زمان(عج) است، اظهار داشت: گنجینه دفاع مقدس پر از خاطرات واقعی و حقیقی از امام عصر(عج) است که رزمندگان جنگیدند و با ذکر ایشان به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امام زمان هم اکنون هم با حضور جسمی خود در جمع جنگ‌آوران اسلام است، یادآور شد: این اعتقاد و باور بود که رزمندگان اسلام توانستند در برابر همه دشمنان بیاستند.

صداقت خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با پبوند فرهنگ سرخ شهادت و فرهنگ سبز ولایت قدرتی پیدا کردند که توانستند در مقابل همه دنیا بیاستند.

این مقام مسؤول توصیه‌هایی به پاسداران کرد و بیان داشت: پاسداران باید قدر و وظیفه پاسداری خود را بدانند، پاسداران زمینه‌سازان ظهور منجی بشریت هستند.

صداقت به قضیه پوشیدن لباس سبز سپاه توسط آیت‌الله مدنی اشاره کرد و تصریح کرد: آیت‌الله مدنی خواب دیده بود امام زمان (عج) ظهور کرده و سربازان ایشان لباس سبز بر تن دارند که این لباس منقش به آرم واعدو لهم مستطعتم بوده و بعد از این خواب لباس سبز پاسداری پوشید.

وی با اشاره به اینکه پاسداران با حرکات شایسته و انقلابی خود در عرصه‌ها و زمینه‌های مختلف راه ظهور را هموار می‌کنند، تاکید کرد: پاسدار خودش را در رکاب امام زمان (عج) می‌داند و می‌بیند و دفاع از حریم اهل بیت (ع)، انقلاب و دستاوردهای آن آماده جنگ، جهاد و شهادت است.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تاکید کرد: با شعار نمی‌شود بگوئیم ما اهل کوفه نیستیم بلکه ما باید در تحقق آن باید وثیقه داد و با خدا معامله کنیم و آن وثیقه شهدا و جانبازان ما هستند.

وی افزود: انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ظهور را تسریع کرد و آمادگی ما در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و حضور و شهادت ما در آنجا نیز در ظهور امام زمان (عج) تسریع خواهد کرد.

صداقت در پایان گفت: ما باید محکم و قوی، با اعتقاد و باور در این مسیر حرکت کنیم و باور داشته باشیم که ظهور نزدیک است و ما نیز زمینه‌ساز ظهور هستیم.

 

منبع:فارس