تصویب قاطع طرح مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا بیانگر اتحاد مجلس و مردم
تصویب قاطع طرح مقابله با اقدامات تروریستی آمریکا بیانگر اتحاد مجلس و مردم

خبر استان: رئیس مجلس شورای اسلامی رأی بالای مجلس به فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا را بیانگر اتحاد مجلس و مردم ایران دانست.

به گزارش خبر استان، دکتر علی لاریجانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۷ تیرماه) مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در مجلس گفت: این رأی بالا به این طرح نشان دهنده این است که عزم ملت ما در مبارزه با آمریکا و در مجلس که عقاید سیاسی مختلف است، در موضوع مبارزه با آمریکا کاملا متحد و یکصدا هستند.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکایی ها باید این پیام را به درستی درک کنند، که کارهایی که می خواهند انجام بدهند، مقابله با ملت ایران است و مجلس شورای اسلامی با همه وجود در مقابل اقدامات آمریکا ایستادگی خواهد کرد.

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی با یک فوریت طرح مقابله با اقدامات ماجراجویانه و تروریستی آمریکا در منطقه با ۲۱۶ رأی موافق، ۶ رأی مخالف و یک رأی ممتنع از مجموع ۲۳۰ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.

گفتنی است فوریت این طرح به دلیل رفتارهای دولت آمریکا که باعث شده امنیت منطقه به مخاطره بیفتد و همچنین به دلیل سیاست های خصمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح شده است.

لازم به ذکر است در جریان رأی گیری برای تصویب یک فوریت طرح مذکور، نمایندگان ندای مرگ بر آمریکا را در صحن علنی مجلس سر دادند./خانه ملت

 

Visited 1 times, 1 visit(s) today