خبر استان:سرمربیان سابق نفت تهران و گسترش فولاد تبریز تیم های جدید خود را انتخاب کردند.

به گزارش خبر استان،سرمربی سابق تیم های پرسپولیس و نفت و راه آهن و تیم ملی پس از مذاکره با مسئولان تیم سایپا، قرارداد خود را با این تیم امضا کرد تا به طور رسمی سرمربی جدید نارنجی پوشان معرفی شود.

دایی که پیش از این نیز صحبت از پیوستنش به سایپا به گوش می رسید پس از مذاکره با مدیران این تیم، دقایقی پیش قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند تا تنها دو روز پس از قهرمانی در جام حذفی با تیم نفت، به عضویت تیم دیگری دربیاید.

دایی دوران مربیگری خود را از تیم سایپا آغاز کرد و در اولین سال مربیگری خود توانست با این تیم به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند، او پس از آن به تیم ملی ایران پیوست و در بازی های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۰ روی نیمکت این تیم نشست، دایی پس از حضور در تیم ملی به جمع پرسپولیسی ها اضافه شد و به همراه این تیم موفق شد دو دوره به قهرمانی جام حذفی دست پیدا کند.

دایی بین دو دوره حضور خود در پرسپولیس، در تیم راه آهن مشغول به کار شد و پس از دوره دوم حضور خود در پرسپولیس نیز راهی صبای قم شد، نفت تهران نیز آخرین باشگاهی بود که دایی به هدایت آن پرداخت و امروز نیز با بازگشت دوباره به جمع نارنجی پوشان برای دومین به عنوان سرمربی این تیم منصوب شد.

 او هم اکنون با کسب سه عنوان قهرمانی در جام حذفی، یکی از پرافتخارترین مربیان فوتبال ایران در این جام محسوب می شود.

کمالوند با قرارداد دوساله سرمربی نفت آبادان شد

سرمربی فصل پیش تیم گسترش فولاد تبریز که شایعاتی درباره حضورش در تراکتورسازی بود، با قراردادی دو ساله راهی نفت آبادان شد.

با وجود اینکه شایعات زیادی درباره حضور فراز کمالوند در تیم تراکتورسازی تبریز شنیده می شد و از این مربی به عنوان گزینه شماره یک سرخپوشان تبریزی یاد می کردند اما در نهایت او به نفت آبادان پیوست و قراردادی دو ساله را با مسئولان این باشگاه امضا کرد.


نکته جالب درباره حضور کمالوند در نفت آبادان این است که او در هر تیمی فعالیت داشته تیم طلایی پوش خوزستانی را شکست داده و یک رکورد جالب در این خصوص برجای گذاشته است. مربی جوان فوتبال ایران که با شیرین فراز کرمانشاه و تراکتورسازی به لیگ برتر صعود کرد، در لیگ برتر نیز نتایج خوبی با تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد گرفت و حالا به واسطه سال های متوالی حضور در مسابقات، لقب باثبات ترین مربی لیگ برتر را نیز یدک می کشد.

 

 

Visited 1 times, 1 visit(s) today