به گزارش ندای استان،همزمان با دهه تولید و تجارت،نخستین نانوایی یارانهای مکانیزه و آنلاین استان بوشهر، طی آیینی با حضور غلامحسین زیبا فرماندار شهرستان کنگان، جاسم رستگار معاون برنامهریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، رؤسای ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، معاون و کارشناس شبکه بهداشت و درمان، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و اتحادیه نانوایان، در شهرستان کنگان به بهرهبرداری رسید.
این واحد صنفی با بهرهگیری از فناوریهای نوین، امکان ثبت سفارش، نوبتدهی و تحویل نان بهصورت مکانیزه و آنلاین را برای شهروندان فراهم کرده است.
همچنین با توجه به شرایط اقلیمی و گرمای منطقه، سالن انتظار این نانوایی به امکانات رفاهی مناسب از جمله سیستم سرمایشی، صوتی و تصویری مجهز شده تا زمینه ارائه خدمات مطلوبتر و افزایش رضایت شهروندان فراهم شود.
فرماندار شهرستان کنگان در آیین افتتاح این واحد، با تبریک دهه تولید و تجارت و قدردانی از سرمایهگذاری و نگاه نوآورانه متصدیان این نانوایی، راهاندازی نخستین نانوایی یارانهای مکانیزه و آنلاین استان بوشهر را گامی مؤثر در مسیر هوشمندسازی خدمات، ارتقای کیفیت خدمترسانی، تکریم اربابرجوع و افزایش رضایتمندی مردم دانست.
غلامحسین زیبا با تأکید بر ضرورت توسعه الگوهای نوین خدمترسانی در واحدهای صنفی، اظهار داشت: بهرهگیری از فناوریهای روز در ارائه خدمات، علاوه بر تسهیل دسترسی شهروندان و کاهش زمان انتظار، نقش مؤثری در ارتقای کیفیت خدمات و بهبود فرآیند توزیع کالاهای اساسی دارد و شایسته است این الگو در سایر واحدهای صنفی نیز مورد توجه قرار گیرد.
وی همچنین بر حمایت از طرحهای نوآورانه در حوزه اصناف و توسعه خدمات هوشمند با هدف افزایش رفاه عمومی و تکریم مردم تأکید کرد.











