به گزارش ندای استان، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد:
«مردم عزیز و شرافتمند ایران اسلامی؛ فرزندان غیرتمند شما در نیروهای دریایی و هوافضای سپاه طی عملیات مشترک موشکی و پهپادی در ساعت ۲ الی ۳ بامداد امروز یکشنبه هفتم تیر ماه، با پرتاب موشکهای بالستیک و پهپاد بهسوی هشت زیرساخت مهم ارتش کودککش آمریکا در پایگاه علی السالم کویت و ناوگان پنجم دریایی در بندر سلمان بحرین آنها را منهدم کردند و تجاوزهای اخیر آمریکا را با قاطعیت پاسخ دادند.
دشمن متجاوز که نقض عهد و پیمانشکنی در ذات اوست، بهبهانه مقابله نیروی دریایی سپاه با کشتی متخلف، اوایل بامداد امروز، به پنج پست ساحلی جمهوری اسلامی حمله کرده بود.
بر اساس تفاهمنامه اسلامآباد، ترتیبات کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با جمهوری اسلامی است و منبعد با کشتیهای متخلف قویتر از گذشته برخورد خواهد شد و برخورد با تجاوز احتمالی دشمن به هر بهانهای که باشد ولو مانند دیشب و امشب تجاوزها به اهداف کماهمیت باشد، پاسخی خردکننده خواهد داشت.
دشمن بداند نقض آتشبس خلاف بند یکم تفاهمنامه اسلامآباد است و توقف کلی روندها را در پی خواهد داشت.
و ماالنصر الّا من عند اللّه العزیز الحکیم»










