انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه

ندای استان:جانشین رئیس پلیس استان بوشهر از انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در بندر گناوه خبر داد و گفت: با دستگیری متهمان، به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه اعتراف کردند.

به گزارش ندای استان،سردار سهام صالحی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره برقراری امنیت پایدار در استان بوشهر و قدردانی از مشارکت مردم در برخورد با ناهنجاری اجتماعی اظهار داشت: پلیس به‌صورت شبانه‌روزی در بخش‌های مختلف به جامعه هدف خدمات ارائه می‌کند. در پی سرقت میلیاردی از انبار کالاهای ملوانی و منازل شهروندان گناوه موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به شناسایی یکی از سارقان در این عملیات خاطرنشان کرد: با بررسی و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی سرنخ‌ها از این سرقت‌ها به دست آمد که با پیگیری دقیق و حساب شده هویت یکی از سارقان حرفه‌ای دخیل در این سرقت شناسایی شد.پس از هماهنگی قضایی متهم در یک عملیات منسجم در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه متهم در تحقیقات و بازجویی کاملاً فنی به همکاری یک نفر دیگر از سارقان اعتراف کرد، گفت: با تلاش مأموران متهمان دستگیر شدند. متهمان به سرقت چند انبار کالاهای ملوانی و منازل در شهر گناوه اعتراف کردند و از محل اختفا و دپوی اموال مسروقه پرده برداشتند. با هماهنگی قضایی از محل دپوی اموال مسروقه بازدید شد و حدود ۸۰ درصد اموال به سرقت رفته کشف شده به مالکان مسترد و متهمان روانه زندان شدند.