ندای استان:چهار دختر ورزشکار ملی‌پوش رزمی‌کار مقام‌آور شهرستان گناوه در مسابقات قهرمانی آسیا و اپن کاپ خاورمیانه ۲۰۲۳ به میزبانی امارات (دبی)، در میان حضور پرشور مردم و مسئولان وارد این بندر شدند.

به گزارش ندای استان، این افتخارآفرینان که در رشته رزمی پنچاک سیلات موفق به کسب عناوین متعدد شدند، روز شنبه در جوار یادمان شهدای گمنام با اهدای گل و شیرینی، استقبال و در آغوش خانواده‌های خود قرار گرفتند.

در این مسابقات فاطمه اسدی موفق به کسب نائب قهرمانی و مدال برنز، نادیا خادم زاده ۲ عنوان برنز، اکرم ایزدپناه و مهشید دشتی صاحب مدال برنز شدند.

فرماندار گناوه در آئین استقبال گفت: کسب عناوین متعدد توسط شیر دختران گناوه در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی امارات مایه مباهات،افتخار و اقدامی ارزشمند برای این شهرستان و کشور است.

محمدتقی صفری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی به بانوان ارزش و ابهت و جایگاه والایی قائل شده است و در ابعاد زندگی فردی و اجتماعی بخصوص در بحث مدیریت و ورزش بخوبی ایفای نقش کرده‌اند.

دختران ملی‌پوش رزمی‌کار مقام‌آور گناوه استقبال شدند

وی گفت: جوانان غیور ایران اسلامی بخصوص بانوان در برهه کنونی با تبعیت از رهبری در میادین ورزشی خوب درخشیده و به عنوان سفیران نظام با اقتدار و صلابت در میادین مختلف بخصوص ورزشی بارها پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در جهان به اهتزاز در آورده‌اند.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه نیز گفت: ورزشکاران این شهرستان در میادین بین المللی و آسیایی تاکنون برای کشور افتخارات زیادی به ارمغان آورده‌اند که بخشی از آن تعلق به رزمی کاران دارد.

کاظم فتحی افزود: هیات انجمن‌های ورزش های رزمی شهرستان با مدیریت خوب خالد خلیلی دارای ورزشکاران مستعد و زبده در بخش بانوان و مردان است که توانستند در میادین داخلی و خارجی خوب بدرخشنند و نمونه آن کسب موفقیت دختران رزمی کار در مسابقات آسیایی امارات است.