وعده رئیس شورا:آسفالت همه کوچه‌های بوشهر در سال جاری
وعده رئیس شورا:آسفالت همه کوچه‌های بوشهر در سال جاری

ندای استان:رییس شورای اسلامی شهر بوشهر از اجرای آسفالت همه کوچه‌های خاکی در سال جاری و آغاز روکش آسفالت خیابان و معابر شهر در سال آینده خبر داد.

به گزارش ندای استان،وحید نیک روش شنبه‌شب در نشست مردمی شورای شهر بوشهر با اهالی محله ۴۰۰ و ۲۰۰ دستگاه شهر بوشهر در مسجد خاتم الانبیا (ص) گفت: به دلیل اینکه بخشی از اراضی این محل در اختیار نیروی انتظامی، اوقاف و مراکز آموزشی است طرح تفصیلی در آن به صورت کامل اجرا نشده و با مشکلاتی در حوزه شهرسازی مواجه است که امیدواریم با تجدید نظر در در طرح تفصیلی شاهد ارتقا کیفی این محله باشیم.

وی پیرامون تعاملات با دستگاه‌های خدمات رسان گفت: با توجه به تصویب قانون درآمدهای پایدار و ابلاغ آن به شهرداری‌ها به دلیل عدم تصویب آئین‌نامه اجرایی آن دستگاه‌های خدمات رسان مثل برق برای هزینه کرد مالی دچار مشکل شده اند که با تصویب آئین نامه اجرایی قانون درآمدهای پایدار در هیأت وزیران شاهد هماهنگی بهتر دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری خواهیم بود.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی به عمل آمده تا پایان سال تمام کوچه‌های خاکی شناسایی شده آسفالت می‌شود و از سال آینده روکش آسفالت خیابان‌ها معابر شهر آغاز می‌شود که امیدواریم شاهد بهبود عبور و مرور شهروندان باشیم.

وی ادامه داد: اجرای طرح شورای فرهنگی اجتماعی در محلات شهر بوشهر با محوریت مسجد از برنامه‌های شاخص شورا و شهرداری است که درخواست ما از فعالین محلات این است که هر چه سریع‌تر زمینه تشکیل این شورا در محله خود فراهم کنند تا شاهد اقدامات خوب فرهنگی اجتماعی باشیم