بوشهر امن‌ترین استان کشور شناخته شد
بوشهر امن‌ترین استان کشور شناخته شد

ندای استان: استاندار بوشهر گفت:بر اساس شاخص های وزارت کشور، در سال گذشته استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر نیروهای انتظامی کشور شده است.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان بوشهر در هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: یکی از مولدهای خوب انقلاب داشتن نیروهای نظامی و انتظامی با تقوا، مخلص و جان بر کف در راه آرمان ها و ارزش های نظام جمهوری اسلامی است که سبب شده شاهد یک امنیت پایداری در سطح کشور و استان باشیم.

وی افزود: شاخص های قابل ارزیابی در وزارت کشور و فرماندهی انتظامی کشور نشان از امنیت بالا و قابل قبولی در استان بوشهر است که این استان را به عنوان استانی امن در سطح کشور معرفی کرده است.

استاندار بوشهر تصریح کرد: ایجاد این امنیت پایدار در این استان سبب شده که محیط برای سرمایه گذاری بخش های خصوصی در حوزه های مختلف صنعتی، اقتصادی و تولیدی رو به فزونی رود به گونه ای که در هفته دولت امسال شاهد سرمایه گذاری ۲ هزار و ۶۰۰ میلیاردی ریالی با یک هزار و ۱۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی در این استان باشیم.

محمدی زاده ادامه داد: برقراری نظم و امنیت توسط نیروهای نظامی و انتظامی در سطح کشور و استان بوشهر مصداقی از مجاهدت در راه خدا است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر نیز عنوان کرد: نیروی انتظامی استان بوشهر با اهدا خون ۱۵۸ شهید، برگ زرینی بر افتخارات این نیرو برای تامین امنیت مردم برقرار کرده است.

سردار حیدر سوسنی افزود: بر اساس شاخص های وزارت کشور، در سال گذشته استان بوشهر موفق به کسب رتبه برتر نیروهای انتظامی کشور شده است.

وی ادامه داد: کسب رتبه آخر شرارت، ۲۹ نزاع های فردی و دسته جمعی، ۲۷ سرقت، ۲۱ تصادفات رانندگی و قتل بخشی از موفقیت های این نیرو در سطح کشور بوده است.

در پایان مراسم صبحگاه یگان های مختلف نظامی و انتظامی ضمن ادای احترام به شهدای فراجا، از مقابل تمثال حضرت امام(ره) و رهبری رژه رفتند.