قاچاقچی مواد مخدر با ۳۰۰ کیلو تریاک در دام پلیس بوشهر
قاچاقچی مواد مخدر با ۳۰۰ کیلو تریاک در دام پلیس بوشهر

ندای استان:فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: با تلاش و اقدامات شبانه روزی پلیس مبارزه با مواد مخدر، قاچاقچی مواد مخدر با ۳۰۰ کیلو تریاک در یکی از محورهای ورودی استان دستگیر شد.

به گزارش ندای استان،سردار “حیدر سوسنی” روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: روز گذشته درپی کسب خبر واصله در تبادل اطلاعاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مرکزی به پلیس مبارزه با مواد مخدراستان بوشهر مبنی برحمل محموله موادمخدر بوسیله یکدستگاه کامیون حاوی کانتینر به مقصد استان های مرکزی ازطریق بوشهر،موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر قرار گرفت.

وی افزود: دو تیم از پلیس مبارزه با مواد مخدر به محورهای ورودی جنوب استان که احتمال تردد کامیون متصور بود، اعزام و بصورت نامحسوس کنترل که کامیون تریلی مورد نظر حامل کانتینر خالی مشاهده که در یک اقدام پلیسی توقیف و به مقر انتظامی دلالت داده شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: در بازرسی دقیق از خودروی توقیفی تعداد ۳۰ بسته مواد مخدر تریاک به وزن ۳۰۰ کیلو گرم که در قسمت های مختلف بدنه خودرو با مهارت خاصی جاساز شده بود کشف شد.

سوسنی با بیان اینکه در این ارتباط یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد، عنوان کرد: مبارزه با سودا گران مرگ از اولویت های کار پلیس بوشهر است و از هم استانی ها درخواست می شود در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان، مراتب را با تماس با مرکز ۱۱۰ پلیس را در این راه یاری نمایند.