ندای استان:رئیس پلیس راه استان بوشهر از اقدام به موقع همکارانش در شهرستان کنگان خبر داد که با اقدام به موقع از آتش گرفتن یک تانکر حامل گاز ال پی جی و خطر انفجار جلوگیری و از آتش سوزی گسترده ممانعت کردند.

به گزارش ندای استان،سرهنگ صادق مزارعی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همکاران ما در گشت پلیس راه کنگان حین گشت در محور جم – سیراف در جنوب استان بوشهر، یک دستگاه تریلی حامل گاز ال پی جی که لاستیک آن در حال آتش سوزی بود را متوقف کردند.

وی افزود: همکاران ما ابتدا با مطلع کردن راننده از آتش گرفتن لاستیک خودرو و توقف در محل مناسب با استفاده از کپسول آتش نشانی موجود در خودروی سازمانی و کمک گرفتن از سایر خودروهای عبوری قبل از سرایت آتش به نقاط قابل انفجار تانکر، آتش را مهار کردند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر تصریح کرد: تا رسیدن مأموران آتش نشانی با استفاده از دو تیم گشتی پلیس راه و تا حصول اطمینان از رفع خطر در خصوص اعمال محدودیت تردد در محور مذکور اقدام شد.

مزارعی ادامه داد: با حضور خودروهای آتش نشانی وضعیت تانکر گاز تثبیت و تا رفع نقص کامل به پارکینگ مناسب هدایت شد.

وی یادآور شد: در صورت ورود نکردن به موقع پلیس، امکام اشتعال کامل و انفجار خودرو دور از ذهن نبود که ضمن به خطر انداختن جان راننده می توانست آسیب های جدی به رانندگان و سرنشینان خوددوهای در حال عبور این محور نیز ایجاد کند.