کشف بیش از ۲.۵ تن مواد مخدر در استان
کشف بیش از ۲.۵ تن مواد مخدر در استان

ندای استان:دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر در فروردین ماه امسال با انهدام دو باند بزرگ دوهزار و ۵۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از سوداگران مرگ در خشکی و دریا کشف شد.

به گزارش ندای استان،ارسطو ترکمان‌منش بیان کرد: در فروردین ماه ۱۴۰۱ با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر و اداره کل اطلاعات دو باند در مسیر ترانزیت خشکی و دریا شناسایی و متلاشی شد.
وی افزود: در یکی از این عملیات‌ها در مسیر دریایی ورودی به استان بوشهر از سمت هرمزگان یک‌هزار و ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شناسایی و کشف شد.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: همچنین در دومین عملیات در مسیر خروجی شمال استان بوشهر در شهرستان دیلم ۵۶۰ کیلوگرم تریاک با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر کشف و ضبط شد.
وی با اشاره به دستگیری ۱۰ متهم در این زمینه، عنوان کرد: میزان مواد مخدر کشف شده نسبت‌به مدت مشابه پارسال بیش از ۲۰۶ درصد افزایش یافته است.
ترکمان‌منش از انهدام ۲۳ باند کلان مواد مخدر در سال ۱۴۰۰ خبرداد و گفت: در سال گذشته با انهدام ۲۳ باند ۱۵ هزار و ۷۹۰ کیلوگرم انواع  مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد و ۳ هزار و ۳۴۳ متهم دستگیر شدند.