کرونا به زندگی ۶ بوشهری دیگر پایان داد
کرونا به زندگی ۶ بوشهری دیگر پایان داد

ندای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ثبت شش فوتی جدید، تعداد قربانیان کرونا در استان به هزار و ۱۹۱ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،سعید کشمیری دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۳۴ نفر به کرونا مثبت، قطعی است.
او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۵۹ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ابتلای ۴۹ نفر از آن‌ها به کرونا مثبت قطعی بوده‎ است.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر  با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند عنوان کرد: از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۱۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: امروز ۶ نفر فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۱ آقا با ۹۲ سال سن بدون سابقه بیماری و ۵ خانم با ۷۳، ۶۹، ۶۶، ۶۹ و ۵۱ سال سن با سابقه بیماری قلبی، تیروئید، فشارخون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

وی افزود: تا کنون هزار و ۱۹۱ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۴۴ هزار و ۹۶۷ نفر در استان بوشهر به این ویروس مبتلا شده‌اند.