کرونا به زندگی ۲ بوشهری دیگر پایان داد
کرونا به زندگی ۲ بوشهری دیگر پایان داد

ندای استان:دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: با فوت ۲ بیمار کرونایی دیگر مجموع‌جانباختگان از این ویروس در استان به ۱۰۷۵ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: امروز، مجموع بیماران بستری در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر ۳۶۲ نفر است.

او ادامه داد: در بیست و چهار ساعت گذشته ۷۶ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۸ نفر به کرونا قطعی است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با اشاره به بستری ۴۶ بیمار در بخش‌های ویژه کرونا افزود: از مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی استان بوشهر ۱۴ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دکتر کشمیری با اشاره به فوت ۱۰۷۵ هم استانی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، جزییات موارد فوتی ۱۷ اردیبهشت‌ در استان بوشهر را چنین اعلام کرد: یک آقای ۶۸ ساله با مشکل پلاکت خون و یک بانوی ۸۱ ساله با سابقه بیماری قلبی، دو هم استانی ما بودند که در اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند.

او افزود: در شبانه‌روز گذشته ۶۳ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: با احتساب موارد مثبت امروز، از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۳۷ هزار و ۹۰۶ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.