۶۰۶ بوشهری دیگر به کرونا مبتلا شدند/ فوت۵ نفر
۶۰۶ بوشهری دیگر به کرونا مبتلا شدند/ فوت۵ نفر

دای استان:دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر گفت: با ابتلای ۶۰۶ بوشهری دیگر به کرونا مجموع به مبتلایان به این ویروس در استان به ۲۸ هزار و ۸۸۲ نفر رسید.

به گزارش ندای استان،دکتر سعید کشمیری، دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰۴ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۴۴ مورد به کرونا مثبت، قطعی است.

او با اشاره به افزایش تعداد بیماران بستری در بخش‌های ویژه کرونا افزود: ۶۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه می‌باشند که از این مجموع موارد بستری در بخش‌های ویژه کرونایی، ۲۳ نفر در وضعیت حاد این بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر درباره نتایج موارد فوتی ناشی از کرونا در استان بوشهر که تا به امروز اعلام شده است، بیان کرد: متاسفانه امروز ۵ مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، ۳ آقا با ۷۹، ۶۶ و ۵۹ سال سن با سابقه بیماری دیابت، فشار خون و فیبروز ریوی و ۲ خانم با ۷۳ و ۷۰ سال سن با سابقه بیماری زمینه‌ای فشار خون و دیابت در استان بوشهر به ثبت رسید.

دکتر کشمیری افزود: در شبانه‌روز گذشته ۷۸ بیمار نیز باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۵۵ نفر از آن‌ها مثبت قطعی بوده‌‎اند.

او ادامه داد: تا کنون ۹۲۸ نفر از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر به علت ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: از آغاز شیوع کرونا تاکنون ۲۸ هزار و ۸۸۲ نفر در استان به این ویروس مبتلا شده‌اند.

دکتر کشمیری افزود: در این ۱۰ روز محدودیت از آحاد هم استانی‌های عزیز خواهشمندم نهایت همکاری را با کادر بهداشت و درمان داشته باشند تا به یاری خدا این پیک را با حداقل فوتی بتوانیم پشت سر بگذاریم.