پلمب۳مرکز غیرمجاز درمان در بوشهر
پلمب۳مرکز غیرمجاز درمان در بوشهر

ندای استان:معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از پلمب و تعطیلی ۳ مرکز غیرمجاز مداخله‌گر در درمان در بوشهر خبر داد.

به گزارش ندای استان،دکتر احمد یزدان پناه، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در طی بازدیدهای نظارتی محسوس و نامحسوس و بر اساس گزارش‌های واصله و همچنین بر اساس شکایات مردمی که توسط کارشناسان واحد نظارت بر درمان در طی سه‌ماهه اول سال جاری انجام گرفته است،۳ مرکز غیرمجاز و مداخله‌گر در امر پزشکی شناسایی و نسبت به پلمب و تعطیلی آن‌ها اقدام شد.
معاون درمان با اشاره به تعطیلی و پلمب ۳ مرکز غیرمجاز دخالت در امور پزشکی گفت: این مراکز شامل ۳ مرکز در حوزه پزشکی و زیبایی بدون مجوزهای لازم و حضور پزشک در امور درمانی دخالت داشته‌اند که توسط کارشناسان واحد نظارت بر درمان شناسایی و بعد از طی مراحل قانونی و قضایی و بعد از تذکرات حضوری و غیرحضوری ۳ مرکز با حضورتیم تعزیرات استان پلمب شدند.
وی بیان کرد: متأسفانه برخی مراکز به دلیل کسب درآمد در مرحله اول باعث ترویج غلط امر زیبایی در استان شده و با انجام روش‌های غلط و غیرمعمول و انجام کارهای غیرتخصصی در درمان خطرات جدی را برای مردم استان ایجاد خواهند کرد.
دکتر یزدان پناه با توجه به روش غلط و نامعقول این مراکز در توصیه به همشهریان عزیز استان تأکید کرد: برای انجام خدمات پزشکی و بهداشتی به مراکزی که دارای پروانه پزشکی معتبر از دانشگاه علوم پزشکی می‌باشند، مراجعه نمایند و حتماً به این امر مهم توجه داشته باشند تا دچار مشکلات پزشکی نشوند.