واگذاری ۱۰۹ قطعه زمین مسکونی در گناوه
واگذاری ۱۰۹ قطعه زمین مسکونی در گناوه

ندای استان:معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر از واگذاری ۱۰۹ قطعه زمین مسکونی به واجدان شرایط قانون جوانی جمعیت در شهرستان گناوه خبر داد.

به گزارش ندای استان،قرارداد اراضی مسکونی به خانواده‌های ۳ فرزندی و بیشتر در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت در شهرستان گناوه به واجدان شرایط واگذار شد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر در آیین واگذاری این زمین‌ها به واجدان شرایط با تبریک دهه فرخنده امامت و ولایت با اشاره برنامه‌ریزی برای واگذاری یک‌هزار قطعه زمین هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع به خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت، در استان بوشهر، گفت: در این راستا تا کنون در ۴ شهرستان دیر، کنگان، دشتی، تنگستان زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند واگذار شده است.
وی یادآور شد: واگذاری زمین به این خانواده‌ها بر اساس دستور رئیس جمهور و تأکید استاندار بوشهر در دهه امامت و ولایت آغاز شده است و امروز نیز زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند به بالا گناوه واگذار شد.
رستمیان اضافه کرد: در این راستا ۱۰۹ قطعه زمین مسکونی هر کدام به مساحت ۲۰۰ متر مربع در حمایت از خانواده‌های مشمول قانون جوانی جمعیت در شهرستان گناوه به این خانواده‌ها واگذار شد.
وی با بیان این‌که واگذاری زمین با حمایت ویژه اداره کل راه و شهرسازی، فرمانداران و ائمه جمعه اجرا شده است، گفت: در این راستا طرح‌های زیرساختی انجام می‌شود و با پرداخت تسهیلات بانکی کم بهره ساخت این واحد‌های مسکونی آغاز می‌شود.