واگذاری تلفن ثابت در بوشهر
واگذاری تلفن ثابت در بوشهر

ندای استان:سرپرست مخابرات منطقه بوشهر اظهار داشت: بیش از ۲۶۰ هزار مشترک تلفن ثابت در بوشهر فعال است که بیش از ۶۰۰ مورد آن از ابتدای سال جاری تا کنون در استان دایر و به مشتریان واگذار شده است.

به گزارش ندای استان،خواجه ئیان، سرپرست مخابرات منطقه بوشهر با بیان اینکه بیش از۳۹۰ هزار شماره تلفن منصوبه در استان وجود دارد خاطر نشان ساخت: در حال حاضر شرایط واگذاری شماره های جدید به متقاضیان سرویس تلفن ثابت در سطح استان فراهم است.

وی با اشاره به اینکه ارائه سرویس تلفن ثابت در روستاها همچون دیگر خدمات مخابراتی در راستای برقراری عدالت اجتماعی و برخورداری یکسان مردم از محصولات مخابراتی در اولویت کارهای منطقه قرار دارد گفت: هم اکنون ۴۷۷ روستا دارای ارتباط تلفن ثابت هستند.

سرپرست مخابرات منطقه با اعلام اینکه زیرساخت و امکانات لازم برای واگذاری خطوط جدید تلفن ثابت در استان وجود دارد افزود: متقاضیانی که درخواست ثبت نام تلفن ثابت دارند می توانند با مراجعه به نزدیک ترین دفترپیشخوان دولت در محل و یا با مراجعه به سامانه مخابرات من به آدرس https://my.tci.ir نسبت به ثبت نام تلفن ثابت اقدام کنند.

خواجه ئیان با اعلام این مطلب که سرویس تلفن ثابت به عنوان یکی از مقرون به صرفه ترین سرویس های مخابراتی از دیرباز تا کنون مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است افزود: در راستای پاسخگویی به درخواستهای مردم در خصوص ثبت نام و واگذاری سرویس تلفن ثابت به متقاضیان، ایجاد و توسعه زیرساختهای تلفن ثابت در استان صورت گرفته است.
شایان ذکر است: تعداد مشترکین دارای ADSL خانگی بالغ بر ۴۹ هزار هستند و همچنین بالغ بر یک میلیون و ۱۰۰ هزار سیم کارت در سراسر استان فعال می باشند.