اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی بازار بوشهر
اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی بازار بوشهر

ندای استان:رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: برای بهسازی بازار صفا، ماهی‌فروشان، میوه‌فروشان و خیابان شهدای این شهر، ۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

 به گزارش ندای استان،وحید نیک‌روش اظهار داشت: ساماندهی بازار و مرکز شهر بوشهر در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.
وی افزود: بازار بوشهر یک ظرفیت بسیار خوب گردشگری و اقتصادی دارد و یکی از برنامه‌های شورای ششم بهسازی وضعیت بازار و مرکز شهر است.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: طرح بهسازی میدان و خیابان انقلاب در ادوار قبل به صورت ناقص اجرا شده است در حالی که شاهدیم بازار‌های زیادی از کشور شاهد حذف عبور و مرور خودرو و تبدیل به گذر پیاده رو شده که با استقبال مواجه شده و این طرح قابلیت اجرا با فراهم کردن الزامات آن در مرکز شهر می‌باشد.
نیک روش بیان کرد: بازار ماهی فروشان یکی از جذابیت‌های گردشگری و خرید شهر بوشهر است که در شرایط نامناسبی به سر می‌برد و در جهت عرضه بهتر آبزیان باید محل جدید جهت این بازار اختصاص یابد تا عرضه عمده و خرده آبزیان در آن با رعایت شرایط بهداشتی و سلامت عرضه محصولات رعایت شود.
وی ادامه داد: هر گونه اجرای طرح ساماندهی بازار با همکاری اصناف و اتحادیه‌ها خواهد بود تا شاهد فراهم شدن شرایط خوبی برای قلب اقتصادی شهر بوشهر ایجاد شود.
نیک روش گفت: بازار بوشهر در قدیم از قطب‌های تجاری و اقتصاد بوده و تلاش مدیریت شهری با همراهی اتاق اصناف بهبود شرایط بازار و رونق هر چه بیشتر آن است.