ندای استان: معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان دشتی در آئینی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی معرفی شدند.

به گزارش ندای استان،فرماندار دشتی بعد از ظهر یکشنبه در این مراسم ضمن تبریک هفته قوه قضائیه اظهار داشت: فرصت خدمت به مردم در امور اداری و اجرایی یکی از امانت‌هایی است که به برکت خون شهدا در اختیار ما قرار داده شده است.

علی بحرانی افزود: در همه دولت‌ها آمدن‌ها و رفتن‌ها یک فصل و برنامه در جهت رشد و توسعه جامعه است و این جابجایی‌ها باعث رشد جامعه می‌شود.

بحرانی بیان کرد: یکی از سیاست‌های دولت ایران قوی در حوزه مسکن بود و امروز شهرستان دشتی در سطح استان در این زمینه پیشتاز است.

وی بیان کرد: به گواه آمار و ارقام شهرستان با ۱۲۰ درصد تحقق تعهد شغل در سطح استان رتبه برتر را به خود اختصاص داده است.

بحرانی بر ضرورت همکاری همه دستگاه‌های اجرایی با معاونین فرماندار تاکید کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر ما شاهد کمترین چالش در سطح شهرستان بودیم.

وی با تقدیر از تلاش‌های چندین ساله حیدر منصوری افزود: قطعاً از ظرفیت و توانمندی ایشان در مجموعه فرمانداری استفاده خواهیم کرد.

بحرانی گفت: اکبر قائدی و رضا کشاورز در حوزه سیاسی و عمرانی دارای کارنامه و رزومه خوبی هستند که باید از این ظرفیت در جهت خدمت به مردم استفاده شود.

وی یادآور شد: با توجه به فرصت باقیمانده تا شهریور ماه مدیران تلاش کنند اعتبارات سریعاً جذب و نسبت به رفع مشکلات مردم اقدام کنند.

فرماندار دشتی بر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب و برق تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های اجرایی در جهت کاهش سرقت‌ها به فیبر نوری متصل شوند.

معاونان فرمانداری دشتی معارفه شدند

در پایان اکبر قائدی به سمت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری و رضا کشاورز به سمت معاون عمرانی فرمانداری دشتی معرفی شدند.

  • منبع خبر : مهر