واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین ویلایی به خانواده‌های سه فرزندی
واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین ویلایی به خانواده‌های سه فرزندی

ندای استان:استاندار بوشهر از واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین ویلایی با شرایط ویژه به خانواده‌های سه فرزندی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش ندای استان،احمد محمدی زاده در نشست شورای اطلاع‌رسانی استان با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی عملکرد دولت و نظام اظهار داشت: باید خدمات دولت در بخش‌های مختلف به مردم اطلاع‌رسانی شود و نقش روابط عمومی دستگاه‌ها و رسانه‌ها در این عرصه غیر قابل انکار است.

 

وی افزود: در استان بوشهر در ۲۱ ماه که از آغاز به کار دولت سیزدهم می‌گذرد، اقدامات موثری در راستای رضایت‌مندی مردم انجام شده و این روند با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

 

استاندار بوشهر به طرح مهم جوانی جمعیت اشاره و خاطر نشان کرد: در استان بوشهر، مشوق‌های ارزشمندی برای این طرح اجرایی شده که امیدوارم نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

 

محمدی‌زاده از واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین به خانواده‌های سه فرزندی خبر داد و گفت: در راستای تشویق فرزندآوری در استان بوشهر، ۱۰۰۰ قطعه زمین ویلایی با شرایط ویژه به خانواده‌های سه‌فرزندی در استان واگذار می‌شود.

 

وی به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و افزود: رسانه‌ها در جهاد تبیین نقش ویژه و موثری دارند و بار اصلی اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین را به دوش می‌کشند.

 

استاندار بوشهر با تقدیر از رسانه‌هایی که در امیدآفرینی تلاش می‌کنند گفت: رسانه‌هایی که امیدآفرینی کرده و در اطلاع‌رسانی خدمات دولت و نظام، اهتمام می‌ورزند، حمایت خواهند شد و رسانه‌هایی که در زمین دشمن بازی کرده و سیاه‌نمایی کنند، تذکر و اخطار داده می‌شود.