روابط عمومی‌های ضعیف دستگاه‌های اجرایی بوشهر تغییر می‌کنند
روابط عمومی‌های ضعیف دستگاه‌های اجرایی بوشهر تغییر می‌کنند

ندای استان: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حجم فعالی‌های دولت در این استان به نسبت دولت‌های گذشته، بی‌سابقه است اما به دلیل ضعف بخشی از روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی، شاهد کاستی‌های وسیعی برای اطلاع رسانی هستیم که به زودی تغییراتی در این بخش انجام می شود.

به گزارش ندای استان، اکبر پورات در نشست شورای اطلاع رسانی استان بوشهر اظهار کرد: تجهیز و قوی نمودن روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های دولتی و فرمانداری‌ها امری ضروری است و روابط عمومی های ضعیف باید جابجا و تغییر کنند و مدیران روابط عمومی خلاق و قوی جایگزین آنان شوند.

وی افزود: انعکاس خدمات دولت به نحو شایسته توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و حضور در رسانه ها و صدا و سیما جهت انعکاس اقدامات دولت و مجموعه مربوط به خودشان باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: به دنیال حضور مستمر مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای هم اندیشی مسائل در شورای اطلاع رسانی هستیم و متناسب با برنامه‌ای زمانبندی شده، از این مدیران دعوت به عمل می‌آید.

پورات افزود: در واقع این شورا در قالب نشست هم اندیشی جهت انعکاس اقدامات دولت است و امروز نیز در بخش آرد و نان با حضور معاون اقتصادی و سرمایه گذاری استاندار بوشهر به بحث و بررسی در این موضوع و ارائه راهکار در جهت رفع مشکلات موجود آرد و نان پرداخته شد.

  • منبع خبر : ایرنا